Attans seg internet! Vafan uppdaterar min xb nu då!

Medlem
Attans seg internet! Vafan uppdaterar min xb nu då!

Slog på krysslådan för att lira lite nyss och fick ett medelande om att jag måste ladda ner nån uppdatering. Undrar vad? Problemet är att jag överskridit gränsen för mit NetEtt abonemang så det laddar skitsegt! Spelen kanske inte var bättre förr, men det var fan så mycket enklare att bara spela...

#blogg

Medlem
Attans seg internet! Vafan uppdaterar min xb nu då!

Gissningsvis var det systemuppdateringen som avskaffar M$ points som ville laddas hem.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Testpilot

Det är därför man inte har mobilt bredband därhemma så man slipper idiotiska begränsningar på mängden data.

Medlem

Jo men jag bor på möja i stockholms skärgård, finns inget annat

Medlem

Mitt Telenor 4G har frisurf, tankar lätt ned över 100 GB/månaden.

Medlem
Skrivet av dukedoom72:

Jo men jag bor på möja i stockholms skärgård, finns inget annat

Så med andra ord så är stockholms skärgård mer efterblivet än min svågers drängstuga som ligger mitt ute i skogen mellan Söderköping och Linköping då han fått fiber draget till huset?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jupp i det avseendet i allafall. Pågår ett project just nu där lina ska dras..tills dess får man va nöjd..eller ja nöjd å nöjd...

Testpilot

Usch va illa .. hatar att det alltid är begränsad mängd data på mobilt.
Hoppas du får nåt annat alternativ snart!

Medlem
Skrivet av Zymac:

Gissningsvis var det systemuppdateringen som avskaffar M$ points som ville laddas hem.

That it was..

1
Skriv svar