Legendarisk rail? (Q2)

Medlem
Legendarisk rail? (Q2)

Någon som har kvar den gamla railen då cato, purri, gandalf eller nån annan elajt (om jag inte missminner mig) från fragzone-tiden railar nån annan innan han ens kommit i bild? I dörren ut mot courtyard på Q2DM1. Blev fett sugen på att se den igen...

Eller om den finns på YT eller så?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Står personen i MH-rummet och railar på nån nisselasse som kommer upp från SSG eller?


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Fanns nå demo me NSM från triad2 där Vitaxx drar en rail på q2ctf2 (eller vad den hette, borgbanan!) där det var så tight att frame'n saknades där gubben faktiskt syntes. Bakom lådorna i Bas när han skulle lämna in flaggan.

Kommer inte ihåg den själv men Rage babbla rätt hårt om den i fyllan när jag o modemis var och träffa han i ehm.. vart han nu bor, utanför göteborg.

Medlem

Wimp: Han kommer inte riktigt "upp" från SSG. Killen hoppar från hiss-plattformen rätt in i dörren till MH-rummet och där står någon uppe på ammo-väskan och railar honom innan man ser honom komma

Stone: Inte sett, men det låter ju ungefär som en liknande grej


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Tror det var purri vs gandalf4i, purri står uppe på lådorna inne i mh-rummet så kommer gandalf4i och mer eller mindre landar rätt i purris sikte och galningen avlossar en slug rätt mellan brillorna på gandalf.

Kan motvilligt erkänna att det inte var några krokodiltårar jag fällde den dagen jag såg detta. Alla vet vi ju hur dyra glasögon är!

Medlem

Jag känner igen det där faktiskt. Dags för Purri att lägga upp demot med en ursäkt kanske?


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar