Klan HOR - är ni fortfarande bögar?

Klan HOR - är ni fortfarande bögar?

Tjena alla!

Kommer ihåg mysiga höstkvällar i #hor-priv när vi utbytte nakenbilder på varandra och hade telefonsex - det pirrar fortfarande i magen och andra ställen.

Men, det jag undrar över, är, var är ni nu? Har ni gått och blivit straight? Drömmer ni fortfarande om mig?

Hade varit kul att höra vad ni sysslar med nuförtiden!

Respeckt till hM, HOR, vX, MM (Moderna Misstag) o kaffe!

2010 tar vi över

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

Tjena alla!

Kommer ihåg mysiga höstkvällar i #hor-priv när vi utbytte nakenbilder på varandra och hade telefonsex - det pirrar fortfarande i magen och andra ställen.

Men, det jag undrar över, är, var är ni nu? Har ni gått och blivit straight? Drömmer ni fortfarande om mig?

Hade varit kul att höra vad ni sysslar med nuförtiden!

Respeckt till hM, HOR, vX, MM (Moderna Misstag) o kaffe!

2010 tar vi över

Vafan. Stod ju där vid slugsen o Cato vägra ge mig några extra även faste han hade tretti skott på sig.

-då vart jag bög.

Bögigt, men typiskt Cato.

Kommer ihåg den 12:e Mars 1999 när vi spelade dm3 - jag, Cato mot Steed och mKj (vafan hände med honom egentligen?)

Cato hade quaden, och strafehoppade längs med banan fram till railen, så tog han railen och sen tog han MH och sprang runt på banan som en trimmad Saab. Han lyckades döda både Steed och mKj (vafan hände egentligen med honom?) och sen säger han bara "fan anti du är för bra för mig" och sen droppade han ett par granater till mig och skickade en smiley.

-då vart jag bög.

Medlem

Senast jag hörde något av Cato var när han fick det där tv-jobbet som nån jävla Bosse som höll på med bilar i SVT.. Måste säga att han var lika ful i TV som när han campa YA-hissen för att få hyperblaster på dm1. Jävla lallare.

mkj, var det inte du som skulle få två år i fängelse? Som du så stort skröt med när du var in i #misstag och spelade allan.

Nä, [HOR] är och kommer alltid att vara posörer.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

jag har en två tre

1
Skriv svar