Uwe Bolls Postal 2-film på Kickstarter

Robot
Uwe Bolls Postal 2-film på Kickstarter
Medlem
Uwe Bolls Postal 2-film på Kickstarter

Haha lycka till Herr Boll!
Kan se det framför mig, sista dagen, totala summan: 80 dollar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Killen har ju en förvrängd självbild. Men hur som helst, lycka till!

Medlem
Medlem
Inaktiv

Det känns som att han har lite självinsikt. Det är ju väldigt självironiskt.

Medlem

Pfft. 25 dollar för den digitala kopian. 25 dollar och dvd visst uwe då hade jag kunnat. Men nej

Medlem

Jadu vad ska man säga ^^, Dagens skämt <3


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

59 dagar kvar o.O Inte för JAG har brytt mig så mycket om Kickstarter (inte backat något där) så trodde jag gränsen var typ 30 dagar. Varför skulle annars sånt som Canonical Ubuntu telefon projektet endast haft 30 dagar (iaf så länge det var kvar när telefonen kom på tapeten i Sverige) på sig att fixa 32 mille för, skulle varit mer logiskt att ha det i 90-120 dagar.

Hoppas iaf att detta innebär att Uwe Boll inte har råd att finansiera några filmer själv längre så detta är enda sättet att få pengar, och att han misslyckas. Alla filmatiseringar av spel han gjort har varit... ovärdiga. Spelen har tagit mer skada av hans arrogans.

Medlem

"So tere is the NSA and its like the 1984 novel and stuff so thats why jo should finansz sis mofie"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Helt klart värt. Postal filmen var ju riktigt bra och underhållande. Första Bloodrayne var också bra. Killen är riktigt skön. Går sin egen väg och skiter i andra.

Medlem

Och nu kommer folk såklart donera för att vi Uwe Boll hatare inte ser "hans talang och djupa mening" med hans filmer.

NEWS FLASH!
Far Cry 3 The experience var kort men fortfarande tre-zillioner gånger mycket bättre än Bolls Far Cry film.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

April denna månad igen?

Medlem

Säkert Uwe Boll själv som har lagt den där 1000$ pledgen

Medlem

"Uwe Boll är så jävla kompetent, klart att man lägger pengar på detta i förväg"
said no-one ever

Medlem

Lås in han i den djupaste, mörkaste källare på ett mentalsjukhus i de djupaste skogarna och släng nyckeln i en vulkan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fan vad nice, $7500.

"You get a speaking role in the movie! It depends on your talent if small or bigger role. Mention in the end credits and signed package included. Flight, transfer and lodging is not included."

Lite snålt dock att flyg, transfer och logi inte ingår.

Medlem

Personligen känns det inte som en postal film behövs ens. Kickstartern kommer väl visa om det finns ett intresse hos andra, men svårt att tänka mig det.

Medlem
Medlem

Just give me some money...

I'd rather not, thank you.

Inaktiv

Hahaha han är väl med i Postal 3? Förmodligen har endast en minoritet här spelat P3 och då jag tyvärr är en del av den kan jag informera er som inte spelat det ni redan vet: "Ja, det suger gåspiss."

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Hahaha han är väl med i Postal 3? Förmodligen har endast en minoritet här spelat P3 och då jag tyvärr är en del av den kan jag informera er som inte spelat det ni redan vet: "Ja, det suger gåspiss."

Och jag som tyckte tvåan sög gåspiss. Betyder det att trean suger gåspiss med skitkaka?

Medlem

"This is the only reason I went on Kickstarter or whereever I am right now."

Det låter ju övertygande...

KoP
Medlem

Han första Postal film var ju rätt rolig. Men detta är nog ändå inget jag tänker stöda.

Medlem
Medlem

Säga vad man vill om Uwe, men Assault on Wall Street var en helt ok rulle.
Tappade hakan när jag såg att han både skrivit och regisserat den..

Medlem

det borde startas ett kickstarter-projekt med mål att få uwe boll att sluta göra film. DET hade jag kunnat backa upp med rätt mycket pengar

ELF
Medlem

Kan bli bra. Första filmen var en riktigt skön B film. När man tittar på den så måste man tänka på att det bygger på ett lite speciellt spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Heh, jag gillar att han har Oscar-statyn på bordet framför.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Folk får säga vad de vill om Boll, men jag älskar den första Postal-filmen, så nu kommer jag att förlora min Kickstarter-oskuld.

123
Skriv svar