The Division – Massive svarar på massa frågor

Robot
Medlem
The Division – Massive svarar på massa frågor

det här.. det här kommer att bli success om allt går som plannerat. goty.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Skribent
Skrivet av Steri0x:

det här.. det här kommer att bli success om allt går som plannerat. goty.

Det känns som om rätt mycket kan gå fel. Håller dock tummarna för att det kommer bli det häftigaste som någonsin hänt spelvärlden. Köper konceptet rakt av.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Steri0x:

det här.. det här kommer att bli success om allt går som plannerat. goty.

Det känns som om rätt mycket kan gå fel. Håller dock tummarna för att det kommer bli det häftigaste som någonsin hänt spelvärlden. Köper konceptet rakt av.

Tror inte så mycket går fel när massive utvecklar!

Men alltså kommer det vara som ett vanligt MMO eller kan man köra singleplayer? har inte riktigt hängt med.

Är det ett MMO känns de ju som att lilla Manhattan fort blir trångbott!

Medlem

Manhattan har 1,6 miljoner invånare, så 'lilla' är nog inte rätt ord

Inaktiv

Manhattan har ca 1,6 miljoner och staden new york har dryga 8 mille och staten har ca 20 mille.. kan va mer nu, det här va ett tag sen.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Vad jag förstod, eller gissade från början, är att MP kommer vara som DayZ, eller mer likt Arma 2/3 Wasteland.

Men verkar inte som det ändå.

Medlem

Det som känns intressant är ju ett MP spel, dör man går runt i grupper. Är rädd för att det är fokuserat på SP, och att man styr en grupp med människor själv.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Steri0x:

det här.. det här kommer att bli success om allt går som plannerat. goty.

Det känns som om rätt mycket kan gå fel. Håller dock tummarna för att det kommer bli det häftigaste som någonsin hänt spelvärlden. Köper konceptet rakt av.

Okej jag må vara en cynisk jävel ibland men snälla kan någon förklara vad som är så himla speciellt med konceptet? Allt jag sett hitills pekar bara på ännu en fantasilös modernmilitary spunkgargleweewee shooter.

Hade mycket hellre sett ett nytt grymt rts spel från Massive, men men... finns ju tydligen för många sådana spel eller nått herp derp.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Steri0x:

det här.. det här kommer att bli success om allt går som plannerat. goty.

Det känns som om rätt mycket kan gå fel. Håller dock tummarna för att det kommer bli det häftigaste som någonsin hänt spelvärlden. Köper konceptet rakt av.

Okej jag må vara en cynisk jävel ibland men snälla kan någon förklara vad som är så himla speciellt med konceptet? Allt jag sett hitills pekar bara på ännu en fantasilös modernmilitary spunkgargleweewee shooter.

Hade mycket hellre sett ett nytt grymt rts spel från Massive, men men... finns ju tydligen för många sådana spel eller nått herp derp.

Kort och gott skulle jag beskriva spelet som Tactical-Shooter-Survival.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Vad jag förstod, eller gissade från början, är att MP kommer vara som DayZ, eller mer likt Arma 2/3 Wasteland.

Men verkar inte som det ändå.

Va? Vadå? Varför inte? Nu blir jag orolig


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar