FZ Quakelive klan

Medlem
FZ Quakelive klan

Finns det något intresse av att skapa en klan och spela i Fragzones färjer? Vore skoj att dra ihop ett gäng och spela lite TDM/CA tillsammans!

Tonvikten skulle då ligga på att ha roligt, inte att bli "bäst i världen".
Jag är själv en casualplayer, som spelar några timmar i veckan. Har spelat mycket Quake i mina dagar, men inte i någon seriös klan.

Vad säger ni, finns intresse för detta? Alltid roligt att spela med spelare man känner igen och kan följa

Inaktiv

Skulle va bara för clantaggen isåfall. Eftersom jag inte kan planera mitt spelande i nuläget så blir det bara när jag kan just då.

Medlem

Jag skulle vara på, ett par dagar i veckan och lite på helgerna.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Låter intressant! Jag är med!

Medlem

Jag lirar och gillar det skarpt. Jag är med!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Visst, har väl inga riktiga speltider... Men kan man skapa claner i Quake (inte kollat så mycket på claner) eller är de mer friststående eller vad man ska säga. Kan man alltså på sidan se vilken clan någon är med i och så?

Skulle vara kul å vara med, framförallt eftersom jag aldrig varit med i någon clan i något spel (förutom i GuildWars... Fast det var ingen bra guild precis...)

Oj, märkte nu i efterhand att tråden är lite gammal... ^^ Men men, kanske någon som fortfarande är intresserad av FZ quakelive clan?

Medlem

Hah, den är ännu äldre nu, men jag är på. Om ni drog igång något? Lirade lite Quakelive förut, spelade massor med RA3 när den tiden var inne.. vore kul att komma igång med lite Quakelive igen
Skrik till om ni kör \o/

Medlem

Jag är med på det!;)


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

jag lirar oftast en gång om dagen. Gärna på kvällarna efter 22.00.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar