Arma III – Krypskyttar och luftvärnstrupper i fokus

Robot
Arma III – Krypskyttar och luftvärnstrupper i fokus
Medlem
Arma III – Krypskyttar och luftvärnstrupper i fokus

Kunde inte hålla mig från att förköpa spelet och early access höromdagen.

Ser verkligen fram emot detta men verkar som de har en hel del kvar att göra och ganska mycket innehåll att lägga till innan spelet passar in bland deras övriga titlar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem
Skrivet av Morlizer:

TACK! Så j**** trött på FZ och deras skitspelare

Medlem

Kan passa på att tipsa om att redan nu så kan man få tillgång till Altis. Allt man behöver göra är att ladda ner dev build. Finns även ett par servrar som kör Altis för den som är sugen på storslagen multiplayer.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Tack. Tyvärr så buffrar FZ:s spelare så himla långsamt att man alltid får söka på videotiteln på Youtube i stället.

Medlem

Mmm det klassiska ögonblicket i editorn...

"-Hmm... jag undrar vad som händer om jag placerar ut 999st AA-skyttar och låter 333st fientliga helikoptrar flyga över..."

Dator: "-NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!"

Medlem

Intressant genomgång. Jag är verkligen pepp på när spelet släpps. Har redan hunnit spela väldigt mycket, men jag ser fram emot att spela med så många fler över nätet sen.

Medlem

Prickskyttar inte Krypskyttar...

Medlem

Dev.build uppdateras minst en gång om dagen, Bohemia kör fullt ös inför releasen 12 september.

Med världens överlägset mest dedikerade modd-community så kan det inte bli annat än succé.

Finns det nåt du inte gillar eller önskar fanns med i spelet? Lugn, någon annan har tänkt samma sak och gjort en modd som fixar det.

Medlem
Skrivet av tussen:

Prickskyttar inte Krypskyttar...

På FZ-språk heter det säkert snajperz.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nu var du fyndig!

1
Skriv svar