Interrogation – nytt multiplayer-läge i The Last of Us

Robot
Interrogation – nytt multiplayer-läge i The Last of Us
Medlem
Interrogation – nytt multiplayer-läge i The Last of Us

Eller, så gör dem ett spelläge där vissa spelar som zombies, och vissa som överlevare och så är alla nöjda.


signatur

Rwa?

Avstängd

Eller, så kan man vara nöjd med att detta faktiskt är gratis och inte DLC som kostar.

Medlem

självklart, tycker bara det känns udda med ett zombie spel som inte har zombies i MP.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Eller, så kan man vara nöjd med att detta faktiskt är gratis och inte DLC som kostar.

Eller så får man ha rätt till sin egen åsikt.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av KrejzY:

Eller, så kan man vara nöjd med att detta faktiskt är gratis och inte DLC som kostar.

Eller så får man ha rätt till sin egen åsikt.

Eller så... äh, orka.

ELF
Medlem
Skrivet av Bolleh:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av KrejzY:

Eller, så kan man vara nöjd med att detta faktiskt är gratis och inte DLC som kostar.

Eller så får man ha rätt till sin egen åsikt.

Eller så... äh, orka.

Eller så kan de även ta och släppa det till PC och Xbox. Är nog inte bara PlayStation ägarna som vill spela.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

"Interrogation – nytt multiplayer-läge i The Last of Us" - based on a true story?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ZF
Medlem

nu var ju faktiskt oftast inte "zombier" problemet i spelet i övrigt heller. liksom i de flesta andra såna spel är det (liksom i filmerna) när de riktigt odöda blandar sig i som det går åt gevärspipan eller bara blir mycket besvärligare.

vore fint med nått samarbetsläge där jaktstugan ska överlevas eller liknande dock.

Skrivet av walter_iego:

"Interrogation – nytt multiplayer-läge i The Last of Us" - based on a true story?

really based on a story.

Medlem

För er som spelat igenom äventyret, visst finns det ett par moment som genuint får en att vilja spela någon form av "hord-läge". Jag tror heller inte det är något svårt för dem att implementera.

Personligen ser jag gärna både samarbetslägen á la Uncharted som ett eventuellt hord-läge.

Interrogation öppnar upp för nya taktiska möjligheter och flera av supportrollerna blir mer värdefulla här. Samt att bruket av molotov bör begrundas noga, då man kan bränna sina chanser till en eventuell utfrågning.

Medlem

Märkte inte någon större förändring i det nya spelläget.
Nepp.. idag byter jag in det, jag förlorar 180kr på season pass (dum som man var så köpte man det i blindo på releasedagen) men det får jag leva med.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar