War Thunder-trailern du måste se

Robot
War Thunder-trailern du måste se

Inte ett uns gameplay men veckans mest stämningsfulla film.

#nyhetstips, #war-thunder, #world-of-warplanes


Medlem
War Thunder-trailern du måste se

Riktigt snyggt!

Medlem

Fin trailer! (:

Medlem

Dagen


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Inte så originellt kanske men riktigt vacker!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Riktigt fint - älskar flygplan!


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Jo tack, World of Warplanes har inte mycket att erbjuda i jämförelse!

Medlem
Medlem

Prövade igår, tycker helt ärligt att world of warplanes hade skönare känsla överlag.

Medlem
Skrivet av MutatedElk:

Prövade igår, tycker helt ärligt att world of warplanes hade skönare känsla överlag.

Det är ok, ingen är perfekt.

SE

Medlem

Alla verkar tala gott om detta spel. Fint att det är ett release spel på ps4, slutade uppgradera datorn för 5 år sedan. Blir att testa på konsol istället, skönare med soff häng.

Medlem
Skrivet av MutatedElk:

Prövade igår, tycker helt ärligt att world of warplanes hade skönare känsla överlag.

Skojar du med mig? Warplanes är det sämsta jag har kört på väldigt länge där i mot så är world of tanks bra

Har testat båda spelen och WT äger ju Warplanes kan jag ju säga iaf.

Tror du är den första som säger att warplens är bättre en WT

Medlem

Jag har inte fattat dom här spelen riktigt. Vilket ska man lira detta eller WoWP? Är dte inte bara rent arkadflyg eller finns det någon form av realism?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag har inte fattat dom här spelen riktigt. Vilket ska man lira detta eller WoWP? Är dte inte bara rent arkadflyg eller finns det någon form av realism?

Warthunder är helt klart bäst och det finns 3 olika spellägen beroende på vilken grad av realism du vill ha.

Arcade Battles, som de flesta spelar, är inte speciellt realistiskt men ganska kul.

Historical Battles, som är har en realistisk flygfysik, samt färre "hjälpmedel"

Full Real Battles, så realistiskt det bara kan bli, där det inte finns någon heads up display och man endast kan använda cockpit-kameravinkeln. Joystick är nästan ett krav där.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Hymer:

Jag har inte fattat dom här spelen riktigt. Vilket ska man lira detta eller WoWP? Är dte inte bara rent arkadflyg eller finns det någon form av realism?

Warthunder är helt klart bäst och det finns 3 olika spellägen beroende på vilken grad av realism du vill ha.

Arcade Battles, som de flesta spelar, är inte speciellt realistiskt men ganska kul.

Historical Battles, som är har en realistisk flygfysik, samt färre "hjälpmedel"

Full Real Battles, så realistiskt det bara kan bli, där det inte finns någon heads up display och man endast kan använda cockpit-kameravinkeln. Joystick är nästan ett krav där.

Full Real Battles: Låter som något för mig då


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Hymer:

Jag har inte fattat dom här spelen riktigt. Vilket ska man lira detta eller WoWP? Är dte inte bara rent arkadflyg eller finns det någon form av realism?

Warthunder är helt klart bäst och det finns 3 olika spellägen beroende på vilken grad av realism du vill ha.

Arcade Battles, som de flesta spelar, är inte speciellt realistiskt men ganska kul.

Historical Battles, som är har en realistisk flygfysik, samt färre "hjälpmedel"

Full Real Battles, så realistiskt det bara kan bli, där det inte finns någon heads up display och man endast kan använda cockpit-kameravinkeln. Joystick är nästan ett krav där.

Full Real Battles: Låter som något för mig då

FRB är svårt som den men det är hur kul som helst när man gör en störtdykning och det går lite för fort och piloten får en blackout xD

Medlem

Synd bara att de inte använt tessellering m.m så att de kunnat få något snarlikt i spelet också, (och så det faktiskt förtjänar titeln next gen).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Nextgen plastgubbar hmm fortfarande sämst men lite nytt iaf.


signatur

dark plockepinn master

phi
Medlem

Ooh-ooh-ooh-oohooh oh-ee-yeah flygplan, oh-ee-yoh flygplan...

Medlem

Vacker musik.

Medlem
Skrivet av phi:

Ooh-ooh-ooh-oohooh oh-ee-yeah flygplan, oh-ee-yoh flygplan...

http://www.youtube.com/watch?v=VsowB18zG3I&list=TLPLpOH-GSxJg

Medlem

Så otroligt jävla awesome! ja nu svär vi lite här tycker jag.

Medlem

Dom håller också på med War Thunder - Ground Forces, vilket är där de introducerar tanks och andra körbara markfordon i spelet.
http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/48225-ground-for...

När det kommer lämnar jag direkt World of tanks och kaoset som blivit där. Wargaming har verkligen lyckats förstöra ett rolig spel i sin girighet att tjäna mer pengar. Det är så synd.

Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Playcrafter:
Skrivet av Hymer:

Jag har inte fattat dom här spelen riktigt. Vilket ska man lira detta eller WoWP? Är dte inte bara rent arkadflyg eller finns det någon form av realism?

Warthunder är helt klart bäst och det finns 3 olika spellägen beroende på vilken grad av realism du vill ha.

Arcade Battles, som de flesta spelar, är inte speciellt realistiskt men ganska kul.

Historical Battles, som är har en realistisk flygfysik, samt färre "hjälpmedel"

Full Real Battles, så realistiskt det bara kan bli, där det inte finns någon heads up display och man endast kan använda cockpit-kameravinkeln. Joystick är nästan ett krav där.

Full Real Battles: Låter som något för mig då

Lyssna inte föööör mycket på honom. FRB är rena arkadspelet jämfört med Cliffs of Dover, t.ex. Men man flyger så gott som helt utan interfacehjälpmedel, kan bara flyga inifrån cockpit, ikoner på plan finns bara på vänner inom jag tror det är 1km och inte alls i övrigt, och man har *ganska* mycket kontroll över flygplanet. Dock fungerar t.ex. inte superchargers än, och motorhanteringen samt joystickkontrollen lämnar en del att önska. Dessutom är det lite löjligt svårt att se flygplan i vissa fall, på tok för enkelt i andra (t.ex genom moln).

Tro dock inte att jag dissar det. Både HB och FRB är bra, men FRB är absolut inte på samma nivå som bra simulatorer.

Medlem

Snygg trailer! 8)


signatur

autograph

1
Skriv svar