Humble Bundle – 48 Paradox-spel för 823 kr

Medlem
Humble Bundle – 48 Paradox-spel för 823 kr

Inget för mig.. kudos till den som orkar spela igenom alla 48 spel utan att somna.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Inaktiv

Lilla bundeln är ju lätt värd, Crusader Kings II är riktigt kul.

Medlem

Den "vanliga" bundlen är väldigt prisvärd.

Redaktör
Skrivet av Athaleos:

Den "vanliga" bundlen är väldigt prisvärd.

Det är upp till hur mycket man betalar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Athaleos:

Den "vanliga" bundlen är väldigt prisvärd.

Det är upp till hur mycket man betalar.

Helt riktigt, fast jag skulle vilja påstå att den är "prisvärd" oavsett hur mycket eller lite du betalar, med tanke på det mervärde du får av att hjälpa andra människor(genom att donera pengar till välgörenhet).

Redaktör
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Athaleos:

Den "vanliga" bundlen är väldigt prisvärd.

Det är upp till hur mycket man betalar.

Helt riktigt, fast jag skulle vilja påstå att den är "prisvärd" oavsett hur mycket eller lite du betalar, med tanke på det mervärde du får av att hjälpa andra människor(genom att donera pengar till välgörenhet).

Helt riktigt.


signatur
Medlem

Är det alla addons till Magika? Då skulle det vara intressant att köpa, men har redan sjukt mycket spel som jag knappat har startat hehe, så jag köper nog inget denna gång.
Tycker informationen är lite fattig.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vad falls! Sword of the Stars 1&2 men inte The Pit? The Pit borde vara med då fler behöver uppleva det halvbuggiga mästerverket.

Medlem
Skrivet av purjo:

Vad falls! Sword of the Stars 1&2 men inte The Pit? The Pit borde vara med då fler behöver uppleva det halvbuggiga mästerverket.

The pit är inte utgivet av paradox därför kan de således inte finnas med i bundlen.

Förövrigt är det knappt värt det rent allmänt, de flesta paradox spel kräver en hel del DLC och eftersom DLC inte är inkluderat kommer man få lägga ut en hel del mer pengar i efterhand

Inaktiv

8 spel för ca 35 kr. Blir ett köp då det finns en del spel som jag finner intressanta, The Showdown Effect, Crusader Kings II och Warlock: Master of the Arcane. Lätt värt den blygsamma summan.

Medlem

"Warlock: Master of the Arcane" är något som uppslukar min speltid för närvarande. Rekommenderas!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Varför betala för att lappa ihop det förfallna amerikanska systemet, när människor far illa också här?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Varför betala för att lappa ihop det förfallna amerikanska systemet, när människor far illa också här?

För att människor i nöd är människor i nöd på andra sidan jorden också? Vad spelar det för roll vilket land de befinner sig i?

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Jakobinklubben:

Varför betala för att lappa ihop det förfallna amerikanska systemet, när människor far illa också här?

För att människor i nöd är människor i nöd på andra sidan jorden också? Vad spelar det för roll vilket land de befinner sig i?

En krona mindre lagd på välfärd är en krona mer på bomber. Varför fungera som ett outsourcat socialsystem?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Inaktiv
Skrivet av Mellansalt:

Inget för mig.. kudos till den som orkar spela igenom alla 48 spel utan att somna.

Håller med! Jag ser dock fram emot Total War: Rome II!

1
Skriv svar