Second Assault ger klassiska banor till Battlefield 4

Robot
Second Assault ger klassiska banor till Battlefield 4

Fyra banor från Battlefield 3 gör comeback med ökad förstörelse.

#battlefield-4, #battlefield-3


Medlem
Second Assault ger klassiska banor till Battlefield 4

Å ena sidan är det trevligt med remakes av populära banor. Å andra sidan kan man inte låta bli att tänka på att dom tar 50 kr för ett par kartor som dom kört copy + paste och sedan modifierat lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Remake, reboot och rehash är väl ledord i underhållningsbranchen. Däremot tycker det ska bli roligt att spela dessa banor med bättre destruction (förhoppnigsvis).
Kommer köpa Premium så då "ingår" det ju i priset


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Operation Metro? Skojar dom eller, sämre bana finns fan inte. Den enda anledningen till att många spelade den var bara för att att det var en jävla granat shitfest där man fick mycket poäng.

Medlem

Ingen Strike at Karkand. Attans!

Medlem

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av conthox:

Å ena sidan är det trevligt med remakes av populära banor. Å andra sidan kan man inte låta bli att tänka på att dom tar 50 kr för ett par kartor som dom kört copy + paste och sedan modifierat lite.

"Modifierat lite". Hur vet du så mycket?

Medlem

Enda som är bra med Operation metro, det är Squad Deathmatch = Krig ute i parken. 4v4v4v4... alldeles lagomt.
64p Conquest Large är en katastrof va värdelöst

Medlem

Metro var ju trevlig på Rush. 5on5 var ju också trevligt om något obalanserat tyvärr.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Inaktiv
Skrivet av Schlyter:
Skrivet av conthox:

Å ena sidan är det trevligt med remakes av populära banor. Å andra sidan kan man inte låta bli att tänka på att dom tar 50 kr för ett par kartor som dom kört copy + paste och sedan modifierat lite.

"Modifierat lite". Hur vet du så mycket?

Det är ju sant! Det sitter folk på DICE som bara gör kartor. Dom bestämmer sig för ett DLC paket.. kopierar in några kartor, gör lite justeringar sen är det klart.

Medlem
Skrivet av dannezan:

Ingen Strike at Karkand. Attans!

Jag känner mig nöjd med deras val av banor, men håller med dig... Strike at Karkand borde varit med! Underbar bana!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Förr fick man sådant här gratis... och mer.. mycket mer... before the empire before the dark times

Medlem
Skrivet av wastaah:

Operation Metro? Skojar dom eller, sämre bana finns fan inte. Den enda anledningen till att många spelade den var bara för att att det var en jävla granat shitfest där man fick mycket poäng.

Oavsett så är det ju den mest spelade banan i BF3, så man kan ju förstå varför dom tar med den.
Dessutom är den faktiskt riktigt bra om man inte kör på 64-spelare-meatgrinder-3000-ticket-servrar. 32-48 spelare så blir det riktigt roligt, även med färre spelare hehe, även om balansen inte är optimal på banan.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Varför inte Bad Company 2? Dom banorna var fantastiska. BF3 spelar man ju fortfarande, finns inget ha-begär för dom banorna.

Medlem

Nu läggs det upp en nyhet om Second Assault.?
Det har ju varit känt sedan 20 augusti från premiumtrailern.

Själv hade jag viljat ha äldre banor, bf 1942, i modern tappning.

(kanske wake island kunde vara övergiven med växter som tagit över allting)

Medlem
Skrivet av Ch4rles:

Varför inte Bad Company 2? Dom banorna var fantastiska. BF3 spelar man ju fortfarande, finns inget ha-begär för dom banorna.

Arica Harbor skulle jag gärna vilja se


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag vill ha en uppföljare på 2142!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Gött att få spela på Caspian Border i BF4, min favoritkarta!

Hade varit trevligt med noshahr canals samt strike at karkand igen.

Medlem

ingen av kartorna jag skulle valt men men. Och Gulf of Oman tillbaka en gång till?! Visserligen bra karta men ska den vara med i varje iteration? Karkand känns ju mer aktuell där. Mashtuur City hade varit en annan trevlig bana, men den var ju inte med i BF3...

Medlem

Lite kartor från BC2 skulle varit fränare. Saknar Panama Canal/Arica harbor.

Om dom nu ska ta kartor från bf3 så skulle dom valt Damavand peek/grand bazaar imo !

Medlem

Om de har med kartorna från BF3 typ Caspian/Firestorm och andra så hoppas jag de lägger till fler flaggor med större mellanrum... Stora kartor men trånga ändå :/


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

varför uppfinna hjulet igen?
Bra kartor med sin design med destruction, nya möjligheter.

Medlem

Vänta nu, förstår jag fel, eller kommer dice släppa ett par banor från BF3 till BF4, och ta extra betalt för dem? Det låter helt vrickat. Köper ni battlefieldare verkligen det här?

Medlem

Hade tänkt köpa bf4, men innan spelet ens har släppts kvävs man av all DLC. Väldigt tveksam nu.

Medlem

METRO!!1!11!!

Medlem

Känns lite snålt att göra ett helt paket med gamla bf3 banor.
Det spelet spelas ju fortfarande inget ha begär på det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Op. Metro är min och polarnas favorit, ser framemot den i "ny" version.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Operation Metro, Operation Firestorm och Caspian Border är då inga klassiker!

12
Skriv svar