Se Dead Rising 3 spelas

Robot
Se Dead Rising 3 spelas

Mörsa zombies med ångvältar och hemmagjorda vapen!


Medlem
Se Dead Rising 3 spelas

Väldigt dålig framerate. Ser ut som det spelas i 15-25 fps vilket är riktigt dåligt.

Dålig framerate och jaggies är nåt jag verkligen inte tål.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

jag må kanske vara dum i huvet men jag gillar den lite mörkare atmosfären


signatur

always use the nubs for cover

MFZ
Medlem

det sämsta med konsol är tamefan frameraten.. 30 fps etc, vem fan pallar med det i längden.

ser fram emot den dag nått företag inser detta och sätter ett krav att alla spel på sin konsol ska ha 60fps som minimum.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av supernaut:

det sämsta med konsol är tamefan frameraten.. 30 fps etc, vem fan pallar med det i längden.

ser fram emot den dag nått företag inser detta och sätter ett krav att alla spel på sin konsol ska ha 60fps som minimum.

30fps känns "okej" på tv


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av supernaut:

det sämsta med konsol är tamefan frameraten.. 30 fps etc, vem fan pallar med det i längden.

ser fram emot den dag nått företag inser detta och sätter ett krav att alla spel på sin konsol ska ha 60fps som minimum.

med tanke på att det är så pass mycket på skärmen samtidigt å det faktum att det är en konsol, så tycker jag 30 fps är starkt jobbat om dom får till det xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Använd lite av all oändlig "molnbaserad" kraft till att jämna ut bilduppdateringen en aning. Ser horribelt ut.

Medlem

Tyvärr så ser det riktigt grått och trist ut. Jag som hade hoppats att vi skulle återgå till lite färggladare miljöer efter den här konsolgenerationen som nästan enbart bestod av färgerna brunt, grått och svart...

Medlem
Medlem

hoppas inte man får se samma fps till ps4. vet att spelet inte kommer dit men man hoppas ju på att utvecklarna kan göra spel som kan optimeras optimalt med konsolen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag tyckte det såg kul ut i alla fall. Förutsatt att fps fixas, då.

Medlem

om dice kan fixa 60 fps till bf4 så finns det inte längre några ursäkter för dom flesta utvecklare att ha under 30 i konsolspel, detta är dock ett gränsfallspel just för att det e så sjukt mycket som händer i bilden samtidigt


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ni som klagar på FPSen är låg på videon, är det inte speciellt konstigt då antagligen spelet inte är färdigställt och fortfarande är under utveckling.

Men kan man klaga, ska man klaga, right?

Medlem

Dom har ju dock inte långt kvar tills det ska släppas.

Tyckte det såg ut som et riktigt "next gen" spel när man såg det på E3.

Nu? Not so much...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

KoP
Medlem

Tålde inte riktigt dom föregående Dead rising spelen. Men detta ser riktigt kul ut!

Jodåsåatte...mmm


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känner själv inte av nån sån där obehaglig "zombie-atmosfär" i spelet, men det är nog ganska underhållande att skapa en apokalyps mot en zombieapokalyps BA DUM TSSS!!!

Medlem

"you just see the density of the zombies here" - spelet hovrar runt 13-16 fps, haha yeah.

Medlem

Hade hoppats på bra fps med nya "next-gen" konsolerna men det kan man väl glömma verkar det som

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Ni som klagar på FPSen är låg på videon, är det inte speciellt konstigt då antagligen spelet inte är färdigställt och fortfarande är under utveckling.

Men kan man klaga, ska man klaga, right?

Tror dock inte det har så mycket med saken att göra. Det är ju sagt sedan tidigare att de kämpar med att nå upp till 30 fps, vilket jag tycker är under all kritik på sprillans ny hårdvara. Hade faktiskt förväntat mig 60 fps för PS4/Xbox One.

NIIIIIIIIIIICE.

1
Skriv svar