Medlem
Pokemon X & Y

Hej all!

Är det någon av er som vet vilken skilland det kommer att vara mellan X och Y förutom att de får olika pokemon. Alltså jag menar Black & White hade olika utseende på en viss stad osv...kommer X och Y ha något i den stilen? Något mer som ändras ingame förutom pokemonen.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Den legendariska är väl det som skiljer samt några enstaka olika Pokemons mellan spelen.

Sen kan det vara mer. Men det är inget vad jag vet om än. Har inte sett någon info om det heller.

Men det är ju i alla fall garanterat lite olika Pokemons mellan spelen.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jo det är sant, har letat över allt för lite mer info...men inget...skulle välja förboka det men, vill ha mer info innan.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Vet inte vilken jag ska välja eller varför, men jag börjar längta efter ett pokemon spel, det senaste jag lirade var yellow version.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vet inte vilken jag ska välja eller varför, men jag börjar längta efter ett pokemon spel, det senaste jag lirade var yellow version.

Då har du lite catching up to do


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Citat:

Of the confirmed Pokemon: Clauncher, Swirlix, and Xerneas are exlusive to Pokemon X and Skrelp, Sprtizee, and Yveltal are exclusive to Pokemon Y.

Just nu så kommer jag troligtvis att skaffa Pokemon X.
Fast jag kanske ändrar mig beroende på hur de andra version exklusiva pokemon är. :/

Medlem

Intressant!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Vi kanske ska göra en bytes tråd? Jag skulle vilja byta en Kadabra mot en Kadabra då jag aldrig har haft en Alakazam tidigare ( jag har inga vänner buhu). Men nu när det går att byta över internet så kanske jag äntligen kan få tag på en


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Tror bara det är vissa pokemons som skiljer dom åt. Själv så väljer jag att inte köpa det. Köpte Gameboy advance för LG och Emerald, DS för Platinum och B&W, men tänker inte köpa 3DS för X&Y.


signatur

Man måste klippa det långa strået långsamt, annars halkar man i hinken.

1
Skriv svar