Dark Souls för 65 kr

Medlem
Dark Souls för 65 kr

Gamersgate rear Dark Souls till PC för 65 kr.
Se till att ha en handkontroll och tålamod när till hands.

[http://se.gamersgate.com/DD-DSPDE/dark-souls-prepare-to-die-e...]

#blogg

Dark Souls för 65 kr

Jag skippar, jag vill ha en trevlig upplevelse när jag spelar, inte bli frustrerad och spela om samma nivå 100 gånger


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Då kanske du ska testa Hugo på Nya Äventyr, mycket underhållande och man bara behöver använda 2 knappar.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Skrivet av cybo:

Då kanske du ska testa Hugo på Nya Äventyr, mycket underhållande och man bara behöver använda 2 knappar.

Tackar för tipset! Ska genast köpa det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av cybo:

Då kanske du ska testa Hugo på Nya Äventyr, mycket underhållande och man bara behöver använda 2 knappar.

Tackar för tipset! Ska genast köpa det.

Köp en Atari 2600? Då finns det bara en knapp!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag skippar, jag vill ha en trevlig upplevelse när jag spelar, inte bli frustrerad och spela om samma nivå 100 gånger

Pratet om Darks Souls svårighetsgrad är överdrivet tycker jag. För oss gamla gamers (30+) som var med på 8bit- och 16bitstiden så känns det mer retro än överdrivet svårt.

Visst, det är inte som God of War där du kan bara springa och trycka ett par knappkombinationer och döda alla fiender. Darks Souls är blod, svett, tårar och tålamod tills man lärt sig fienderna. Sen är det bara att repetera det man lärt sig och inte göra fel

Jävligt bra spel dock, både Demon's Souls och Dark Souls är i topp 10 för denna generation för mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

Jag skippar, jag vill ha en trevlig upplevelse när jag spelar, inte bli frustrerad och spela om samma nivå 100 gånger

Dark Souls är inte så jobbigt. Med tanke på din kommenetar så skulle det vara ett perfekt spel för dig.

Många som har problem med Dark Souls (Samt Demon Souls till PS3) är sådana som tror att man bara kan springa run och fjanta hur man vill. Hela grejjen är att man tar det lungt och sansat när man slåss och utforskar områden.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar