Till FZ

Kan ni inte andra namn pa de klistrade tradarna sa de heter Quake, Quake II, Quake III, Quake IV

Har stort mig pa det dar lange, men inte vagat ta mod till mig att klaga.

BTW, har ni markt att hela (I-ÃŽII) quake-scenen har lamnat FZ? Finns ju inget kvar har pa FZ for oss oldschool/riktiga gamers.

Forumet ar ju trevligt, aven fast det gar manader mellan inlaggen.

Att tjana pengar ar val fint, men att svika dem som gjorde FZ till vad det en gang var suger getballe i mina ogon.

Anyway, att andra lite amnes-rubriker borde ju inte vara alltfor jobbigt.

Medlem

Haller med.... Saknar verkligen gamla Q2 forumet som det var innan nya sidan kom for en massa massa ar sen

Medlem
Skrivet av purri:

Haller med.... Saknar verkligen gamla Q2 forumet som det var innan nya sidan kom for en massa massa ar sen

Jag sjunger med i denna sång.

Inaktiv
Skrivet av Jyx:
Skrivet av purri:

Haller med.... Saknar verkligen gamla Q2 forumet som det var innan nya sidan kom for en massa massa ar sen

Jag sjunger med i denna sång.

Jag sjunger så attans illa så jag håller bara med


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Jag vill att maten ska smaka som den gjorde förr!!!


signatur
Inaktiv

Jag vill att Tompe ska komma hem

Medlem
Skrivet av MaggotB[+30:

"]Jag vill att Tompe ska komma hem

Haha! Jo, det hade garanterat kryddat tillvaron

Ero
Medlem

Går det inte att använda sig av en sådandär sida som sparar typ ner allt på Internet, sen hackar någon bara FZ lite lätt och ställer tillbaka "tiden" nästan 10 år

Jag var mer förtjust i det forna FZ, när det hette FragZone och dom bra spelen hade en egen forumdel!

Tompes saknar man, även MacBolan i UT forumet!


signatur

Varit medlem längre än dig.

1
Skriv svar