Dragon's Crown – europeisk trailer och släppdatum

Robot
Dragon's Crown – europeisk trailer och släppdatum
Medlem
Dragon's Crown – europeisk trailer och släppdatum

Fan över en månad kvar
Blev lite besviken när jag fick reda på att alla "warrior" klasser var riktade till "nybörjare" känns som att när de finns 3 st, så kunde dem haft en Easy, en Medium, och en Expert.


signatur

Rwa?

Medlem

Spelet var lite av en besvikelse. Köpte de för lite multiplayer i soffan, men folk va lite määää. Ser ut som det blir Diablo 3 istället för soffspel till ps3an här hemma.


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Efter gått runt nästan hela dagen och rivit ur mig "DLAAAUGONS KLOUWN" så slutade det hela med att dottern min hakade på, helt klart ett stor steg i hennes utveckling, hon fyller tre nästa vecka.

EP2013

Medlem

Är detta ett spel som har djup eller hur verkar det ?


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:

Är detta ett spel som har djup eller hur verkar det ?

Varsågod.

Skribent
Skrivet av eine_petule:

Efter gått runt nästan hela dagen och rivit ur mig "DLAAAUGONS KLOUWN" så slutade det hela med att dottern min hakade på, helt klart ett stor steg i hennes utveckling, hon fyller tre nästa vecka.

EP2013

Haha


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av snoeppen:

Är detta ett spel som har djup eller hur verkar det ?

Varsågod.

https://www.youtube.com/embed/0UdxgvM11o8

Men dåså. Får nog skaffa mig det här. Verkar ju hur jävla bra som helst.


signatur
Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av eine_petule:

Efter gått runt nästan hela dagen och rivit ur mig "DLAAAUGONS KLOUWN" så slutade det hela med att dottern min hakade på, helt klart ett stor steg i hennes utveckling, hon fyller tre nästa vecka.

EP2013

Haha

De ska börjas i tid :D! Min dotter är bara 2 :(. Får väll vänta ett år till då :P.

Medlem
Skrivet av slarron:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av eine_petule:

Efter gått runt nästan hela dagen och rivit ur mig "DLAAAUGONS KLOUWN" så slutade det hela med att dottern min hakade på, helt klart ett stor steg i hennes utveckling, hon fyller tre nästa vecka.

EP2013

Haha

De ska börjas i tid :D! Min dotter är bara 2 :(. Får väll vänta ett år till då :P.

rekommenderar att ni jobbar hårt på uttalet i början och inte ta hela ord, var väldigt tungt i början men som jag nu fått uppleva så har allt detta slit gett utdelning

hehehehehe

Inaktiv

Argh ett spel till man vill ha då. Wah!

1
Skriv svar