Second Assault ger klassiska banor till Battlefield 4

Medlem

nice med Metro hahaha!!
allas hat bana, en massa folk med M320 ändå spelar folk den i BF3.. underligt xD

varför inte Grand Bazaar.. tyckte den va grym! lätt en av dom bästa infantry banorna i BF3? eller?

klockrent !!!


signatur

//Peace out

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.

Skrivet av wastaah:

Operation Metro? Skojar dom eller, sämre bana finns fan inte. Den enda anledningen till att många spelade den var bara för att att det var en jävla granat shitfest där man fick mycket poäng.

om man spelar 64 spelare så ja. om man kör 32 eller mindre är den grym.

Medlem

Oh fy f*n! 5 dlc första året? Mjölka lite mer, det kanske går att dra ut ett par öre till nånstans.

BF2 introducerades med 12 kartor som senare blev 15.
BF2 Special Forces kom med 8 kartor.
Sen vart det iof lite EA-snåleri med ett par fattiga kartpaket men spelen kom iaf med ett acceptabelt antal kartor från början.

Vad tror vi om BF4: Call of dlc? Ett spel i alfa/beta stadiet (precis som BF3) med 4-5 kartor och resten mot extra betalning?

Jag hoppas att folk inte är dumma nog att köpa skiten.

Medlem
Skrivet av Remus:

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.

Även min hat karta! Där snackar vi verkligen fjortis bana ala cod run'ngun.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Antar att Wake Island kommer med i originalspelet såfall?

Medlem

Obegripligt för mig att Firestorm och Caspian Border är framröstade som favoriter.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Remus:

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.

Även min hat karta! Där snackar vi verkligen fjortis bana ala cod run'ngun.

Run & Gun? Vad man gör på metro är att man lägger fram en låda ammo och sen spammar granatar. Att trycka G är min favoritlek.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Remus:

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.

Även min hat karta! Där snackar vi verkligen fjortis bana ala cod run'ngun.

Run & Gun? Vad man gör på metro är att man lägger fram en låda ammo och sen spammar granatar. Att trycka G är min favoritlek.

Något så patetiskt är knappast något som jag ser som roligt!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av henkka:

Oh fy f*n! 5 dlc första året? Mjölka lite mer, det kanske går att dra ut ett par öre till nånstans.

BF2 introducerades med 12 kartor som senare blev 15.
BF2 Special Forces kom med 8 kartor.
Sen vart det iof lite EA-snåleri med ett par fattiga kartpaket men spelen kom iaf med ett acceptabelt antal kartor från början.

Vad tror vi om BF4: Call of dlc? Ett spel i alfa/beta stadiet (precis som BF3) med 4-5 kartor och resten mot extra betalning?

Jag hoppas att folk inte är dumma nog att köpa skiten.

Därför man köper premium! Får spelet + alla DLC billigare än var för sig

Medlem

Mitt favorit citat från herr Bach

Citat:

"We have people only looking at telemetry, matching that towards the feedback that people actually write in forums. In a lot of cases it doesn't match up. It's like, no, this isn't a problem. You claim it's a problem. It's not a problem. The numbers tell me this is not a problem."

och det ger oss.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Remus:

Operation Metro?? Herregud.... Hatar den banan.

Även min hat karta! Där snackar vi verkligen fjortis bana ala cod run'ngun.

Run & Gun? Vad man gör på metro är att man lägger fram en låda ammo och sen spammar granatar. Att trycka G är min favoritlek.

Något så patetiskt är knappast något som jag ser som roligt!

Nej

Medlem

Detta är anledningen till att jag helt gett up på Battlefield serien.
Det mjölkas allt för mycket, och så har dom helt låst möjligheten för spelare att skapa sina egna mods och banor.

Medlem

Varför just gnälla på DLCen som kommer ingen gnällde väl när Battlefield 2 Special Force kom samt dem där booster paketen kom?

Medlem
Skrivet av Aero:

Varför just gnälla på DLCen som kommer ingen gnällde väl när Battlefield 2 Special Force kom samt dem där booster paketen kom?

Special Forces var en expansion, och bestod inte av material som mer eller mindre var färdigt till att komma med original-releasen men blev borttaget för att det sedan skulle kunna kräva extra pengar som day one DLC.

Sluta trolla nu.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Aero:

Varför just gnälla på DLCen som kommer ingen gnällde väl när Battlefield 2 Special Force kom samt dem där booster paketen kom?

Special Forces var en expansion, och bestod inte av material som mer eller mindre var färdigt till att komma med original-releasen men blev borttaget för att det sedan skulle kunna kräva extra pengar som day one DLC.

Sluta trolla nu.

Hur vet du det ? Special Forces kan väl mycke väl ha varit planerat och nästan klart när BF2 släpptes?

12
Skriv svar