Medlem
Spela Nu - MW3

Detta är tråden för oss som spelar MW3 online. Skicka en fråga ifall någon vill vara med och lira. Presentera gärna dig med din ålder så är det lättare att avgöra om man vill vara med eller ej.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

PSN: BANDITEN-SWEDEN
Ålder: 37
Spelar: Har oftast tid kvällar och helger att spela.
Övrigt: Hårdrockare


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Någon tuffing som vill spela någon gång,, detta börjar ju bli löjligt. Spelet har sålts i 30 miljoner ex men ingen vill spela.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Hallå därute,, sitter här och skulle gärna vilja lira lite MW3 med några andra svenskar,, jag spelar helst Hardcore Mode. Nu är det ju fredag och klockan är snart 22:00 men om det finns någon som vill adda mig så varsegoda

PSN ID: BANDITEN-SWEDEN


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Nytt försök,, någon som vill spela nuuu?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Jag är en av de som brukar köra någon runda varje kväll och på helgerna blir det ju klart mer,

Så vi satt i en privat lobby och spelade något match variant där vi hade ett liv sen var man död.
Hela lobbyn var knökad med svenskar och någon norrman.

Min gubbe som jag kör med i mw3 har inga granater, men däremot 2 st tubes. Och jag förstår inte varför den ena gubben ska få använd granater/bomber men inte jag.
Det är ju inte precis så att jag varken kan eller vill spmma med mina 2 tubes när jag har bara ett liv.
Så efter ett par ronder när jag använt min tube för att försvara mig mot deras klibbiga granater , handgranater eller c4 så blev de helt enkelt sura och sa att jag inte fick använda tubes.
Men jag som följer regler och lagar kollade igenom spelets regler och där står att jag får använda tube.

Men iallafall,,, slutade jag inte använda min tube så skulle 2-4 personer koppla på sitt fusk som de brukade använda under andra konton.
Jag blev så jävla lack då så jag frågade personen om han tyckte att fusk och fuskare var bra. Han svarade ,, men de använder ju inte fusket här i privat matchen så då är de ju helt ok,,, spela roll tycker jag!!!

Vilken sort av människa är man om man fuskar i ett spel? Är man en bra människa? Knappast.

Fuskare >>> är äckliga, oberäknliga, äckliga igen,

Jag har inget gott att säga om fuskare,, hoppas ni alla får lida på något sätt


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

^ forever alone? xP

Medlem

så sant,, finns inga ordentliga öl och spel killar längre som jag hade velat lira med,, nu är det mest energi dryck som gäller.


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar