Amazon 250GB SSD 500kr - Ingen frakt

Medlem
Amazon 250GB SSD 500kr - Ingen frakt

Vet inte om det är en fel prisättning eller inte, men jag slängde iväg en order ifall.
Om man trycker på more info så står det 25£ till sverige, men om man gör beställningen så kan man välja "FREE shipping"

Jag skulle gissa att den normalt ska kosta 149£ och inte 49£, så kanske har glömt en etta. Eller så kanske dom har en supersale, who knows... Helt klart värt det, eftersom det är Amazon som säljer det och ingen privatperson eller något litet företag.

Och om det är någon annan som vill chansa och få en superbillig 250 SSD. Länk här under...
Enjoy

Samsung MZ-7TD250BW 250GB 840 Series Basic 7mm Ultraslim Solid State Drive
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00EPFKL0A/ref=as_li_ss_tl...

Medlem

Borde kanske ligga under hårdvara?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tja...

Den skulle kunna ligga under hårdvara, men det är inte prat om en hårdvara, som "Vilket är det bästa grafikkortet"

Kan lika väl ligga under "Säljes" men det är inte jag som säljer.

Det är Amazon som säljer en vara.... men men.... antar någon admin som har bättre koll kan flytta den till rätt plats.

Hur som helst jag har beställt 2st, får se hur det går. ;O)

Medlem

Tack för tipset, beställde ett par jag med nu.


signatur

Korvspad.

Medlem

Delivered FREE in the UK - står det ju.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Måste vara fel på priset där, jämför med övriga SSD.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Även om det är fel på priset så kan de välja att leverera till det prisett, som Razer gjorde.

Edit: stavfel

Medlem

Tack för tipset! har beställt en nu jag med


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Även om det är fel på priset så kan de välja att leverera till det prisett, som Razer gjorde.

Edit: stavfel

Ja chansen finns, men det innebär en förlust på ca 1 000 Kr per såld disk.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Athaleos:

Även om det är fel på priset så kan de välja att leverera till det prisett, som Razer gjorde.

Edit: stavfel

Ja chansen finns, men det innebär en förlust på ca 1 000 Kr per såld disk.

Ni som beställt kan alltid hoppas

Medlem

Klickade hem en jag med, tackar för tipset.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Delivered FREE in the UK - står det ju.

Tja, det står det, men om man väl beställer dom så får man valet att göra "FREE Shipping" även om man har sin adress i Sverige. Och ja.... jag har själv beställt 2st, och ingen av dom fick någon extra kostnad för "Shipping"...

Medlem

Tusan också, nu verkar den vara slutsåld.

Men kudos för ett bra tips, hoppas att ni får diskarna utan trubbel också.

Medlem

Inte slutsåld, däremot kostar den 149 nu istället, och det finns bara en kvar.. låter lovande, förhoppnignsvis får jag min som jag beställde igår

Tack till trådstartaren!


signatur
Medlem

Hello

We’re writing to let you know that the price for the following item(s) was displayed incorrectly when you placed your order:

'Samsung MZ-7TD250BW 250GB 840 Series Basic 7mm Ultraslim Solid State Drive' (ASIN: B00EPFKL0A)

Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.

In our Conditions of Use and Sale (see http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/?nodeId..., we state that where an item's correct price is higher than our stated price, we will, at our discretion, cancel the order and notify you of that cancellation.

Your order has now been cancelled. If you still want to purchase this item, please place a new order which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.

We’re sorry for any inconvenience caused and hope to see you again soon.

Warmest regards

Customer Service Department
Amazon.co.uk

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail. Please don't reply to this message.

Medlem

Fan fick också det där :(. Var ju ett bra försök i alla fall


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

En del firmor försöker uppfylla även fel typ detta.
Men det måste var många beställningar till en tredjedel utav priset och Räkna med 1 000:- i förlust per disk och kanske 1 000 beställningar, vilken firma har råd att förlora en mille på ett sånt fel.

Synd iofs.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Äh, köper GTA V för de pengarna istället.

Medlem

Härligt med fel skrivningar vilket kan ge en bra klipp var det nån som fick den för det billiga priset?

Medlem
Skrivet av InkedOdin:

Härligt med fel skrivningar vilket kan ge en bra klipp var det nån som fick den för det billiga priset?

Tror inte det, jag fick samma mail som Wolfbane skrev :/


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:
Skrivet av InkedOdin:

Härligt med fel skrivningar vilket kan ge en bra klipp var det nån som fick den för det billiga priset?

Tror inte det, jag fick samma mail som Wolfbane skrev :/

Synd det hade varit nått..

1
Skriv svar