Battlefield 4: På djupet med Commander Mode

Robot
Medlem
Battlefield 4: På djupet med Commander Mode

Jag är ganska säker på att commander mode INTE kommer till mobiltelefoner.

"Commander Mode kommer även till mobiltelefoner"

Medlem

Fyfan vad rövigt det här snacket med tablets och mobiltelefoner.

Sjukt är det.

Medlem

Noob vänligt... Att spela för bra ska straffas, ush.

Medlem

Asså jag tycker detta låter häftigt. Speciellt när commanders kan bomba saker och faktiskt hjälpa till besides taktik

Medlem

Så nu får man sitta med surfplattan vid sidan av medans man spelar.

Medlem

Har man en seriös Commander i sitt lag så kan han/hon göra stor nytta. Jag ser fram emot detta!

Medlem

Jag har redan bestämt mig för att hoppa över BF denna gången, kommer så mycket bra spel i år så det finns inte tid till hälften

Och när det börjar talas om plattor och sånt skit så är jag inte ledsen över att jag inte kommer spela det.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Noob vänligt... Att spela för bra ska straffas, ush.

Njae, skulle snarare kalla det mer utav en utmaning för den som spelar bra. Fast det beror förstås på vilket sätt man ska få se den som markeras.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av 413X:

Så nu får man sitta med surfplattan vid sidan av medans man spelar.

Haha, är inte det som att fuska? Man spelar som soldat och så fort man har något hinder framför sig så tar man fram tableten för att bomba

Medlem

Er filmspelare är så sjukt dålig, på riktigt. Skiten funkar ju aldrig som den ska. >:

Medlem

Äntligen kan jag äga n00bs på min platta medans jag dricker min eftermiddagsespresso.

Medlem

alltså det här företag har fått för sig att folk kommer att spela från sin platta eller telefon är fan dumt i hela jävla huvudet, varför erbjuder dom oss inte också att spela utan våra händer eller kanske med fötterna istället? Nä fy fan för deras jävla pissiga pr skit,

Dice lyssna ni förlorar mer och mer fans när ni gör sån här skit fatta det är fär pc användarmna ni ens finns så sluta alienera era jävla kunder.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

alltså det här företag har fått för sig att folk kommer att spela från sin platta eller telefon är fan dumt i hela jävla huvudet, varför erbjuder dom oss inte också att spela utan våra händer eller kanske med fötterna istället?

Om jag hade en platta och satt på bussen lr liknande så skulle jag inte ha något emot att leka commander i en BF3 match.

Dock fattar jag inte riktigt, kan man inte vara commander om man spelar på PC/Konsolen?


signatur

Rwa?

MT
Medlem

undrar om hon har bra ping på flygplatsen

Medlem

Varför låter det som att alla klagar alla på att Commander Mode kommer till tablets?

Nu har jag inte så stor koll, men det är väl knappast exklusivt till tablets? Det vill säga, vill du lira det på datorn så kan du, eller? För om det är så så förstår jag inte varför folk nämner det som något negativt.

Men som sagt, jag har ju inte så stor koll på det.

Medlem

Seriöst ni som orkar klaga och gnälla över att man kan köra commander på sin platta? Vad fan har ni för problem egentligen?

Det är ingen som tvingar er att köra på commander på plattan!

Se möjligheterna i stället, tex du sover borta på hotell, hemma hos förlädrarna (om du inte bor hemma i källaren), eller liknande. Har du med dig din stationära speldator vart du än åker?

Muppar!

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Seriöst ni som orkar klaga och gnälla över att man kan köra commander på sin platta? Vad fan har ni för problem egentligen?

Det är ingen som tvingar er att köra på commander på plattan!

Se möjligheterna i stället, tex du sover borta på hotell, hemma hos förlädrarna (om du inte bor hemma i källaren), eller liknande. Har du med dig din stationära speldator vart du än åker?

Muppar!

MEN då ska du inte spela ett krävande spel som battlefield sitt du och lira ditt candycrush då

Inaktiv

Jag antar att Battlefield 7.3 blir fullt kompatibelt och ämnat för iPhone som tablets i framtiden?

Medlem

Jag säger som ormen i andra Harry Potter filmen som dubbad: "Dags att döda" "döööööda"

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Seriöst ni som orkar klaga och gnälla över att man kan köra commander på sin platta? Vad fan har ni för problem egentligen?

Det är ingen som tvingar er att köra på commander på plattan!

Se möjligheterna i stället, tex du sover borta på hotell, hemma hos förlädrarna (om du inte bor hemma i källaren), eller liknande. Har du med dig din stationära speldator vart du än åker?

Muppar!

MEN då ska du inte spela ett krävande spel som battlefield sitt du och lira ditt candycrush då

Vad är det som är krävande med Casual field 4?

Förstår inte ditt problem? vill du inte lira på plattan, så gör det inte.


signatur

Rwa?

Medlem

hmm hur kommer det att gå till när man vill vara commander kösystem? framröstad? speciell commander login i battlelogg som ser till att man hamnar på en server där det finns ledig commanderplats?
Tycker det låter som att det kommer att vara väldigt svårt att bli commander om det ska gå att vara det via tablet/telefon osv

Medlem
Skrivet av Guttryl:

hmm hur kommer det att gå till när man vill vara commander kösystem? framröstad? speciell commander login i battlelogg som ser till att man hamnar på en server där det finns ledig commanderplats?
Tycker det låter som att det kommer att vara väldigt svårt att bli commander om det ska gå att vara det via tablet/telefon osv

I BF2 så funkade det ju så att den som hade högst rang, hade förtur för att bli commander.
Dock tycker jag inte det borde vara så i ett casual spel.

Men idén/tanken att man i Battlelogg kan söka efter servar som commander, låter som en riktigt bra ide. DÅ dem som vill spela som commander, inte behöver joina en match, och sedan försöka få commander platsen.
Dock blir det väll problem, vid klan matcher eller liknande.


signatur

Rwa?

Medlem

1:40

Han står ungefär 20-30 meter från en stor missil som spränger en stridsvagn, minding his own business.

Medlem
Skrivet av Theo B:

1:40

Han står ungefär 20-30 meter från en stor missil som spränger en stridsvagn, minding his own business.

Han står ju och pekar där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Att få extra poäng för att ta ner ett "high value target" är ju helt okej, men att kunna se honom i 45 sekunder? Menar de på radarn eller som något slags WH? Är det det sistnämnda så är det ju sjukt tråkigt...

Medlem

Detta är exakt vad Battlefield 3 ehm Battlefield 4 behöver, det bästa vore om man kunde twittra samtidigt som kommander och skriva facebook inlägg, och lägga upp bilder på instagram.

Medlem

Men vafaan....
Om någon lyckas dra ihop 6+ i killstreak så kan fiendernas commander alltså markera så hela laget kan se den spelarens position....vad är det för jävla skit.
Och varför krävs det killstreaks för att kunna bli markerad, jag skiter i om nån krypskytt på andra sidan kartan har 20+ killstreak, jag är mer intresserad av spelaren som bär flaggan för vinnande cappen...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av nils45:

Detta är exakt vad Battlefield 3 ehm Battlefield 4 behöver, det bästa vore om man kunde twittra samtidigt som kommander och skriva facebook inlägg, och lägga upp bilder på instagram.

Ja alltså om det gick vem fan bryr sig? Såna funktioner stör inte på något sätt gameplay.

Shit vad FZ-community går ner sig i mina ögon i den här tråden. Vad spelar det för roll om man kör commander från en platta eller dator, om nåt så är det en nice sak att kunna spela när man är iväg och jobbar och bor på hotell osv och inte kan ta med sig gamingdatorn och angry birds helt enkelt blivit tröttsamt.

Medlem

Förstår inte helt varför folk gnäller på möjligheten att använda telefoner/pads som commander. Det är inte så att du springer omkring när du är commandern. Jag *TROR* (om jag inte missuppfattat) att oavsett du kopplar upp dig som commander på pcn eller pad/telefon..så låser du din roll. Så är inte alls involverad nere på fältet. Väljer du att vara commander på pcn så ser du det lika dant som om du väljer att vara det på din pad/mobil.

Rätta mig om jag har fel, men för att vara infanteri OCH commander samtidigt så behöver du 2 spelkonto? Eller? Sen om du bara vill spela en av sakerna går det bra med ditt befintliga. Åtminstone har jag uppfattat det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar