Spelhösten drar igång med GTA V och Rome II

Medlem

hahah behöver ni änns fråga vad som är hetast i Sep? GTA utan tvekan....

Men Rome verkar också intressant på tanke att det handlar lite om Arminius som mitt namn härstammar ifrån


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Amnesia så klart!

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Även om jag ivrigt väntar på GTA V så skulle jag aldrig kunna tänka mig att spela det på konsol. Kommer ju se hur dåligt ut som helst....

Inte värt att vänta på PC versionen på obestämd framtid när man super taggad på att spela.

Man vänjer sig vid grafiken snabbt och sjunker in i spelandet och dess tokigheter dessa 3 galningar kommer ställa till med

ELF
Medlem
Skrivet av scirocco:

GTA IV kommer bara på konsoll, så det är bara halva marknaden som får spela det, ganska dåligt.

Vad dillar du om, GTA IV finn på PC. Jag köpte det vid release.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag säger GTA V. Synd att man sitter på PC bara.
Bara bita ihop ett tag till antar jag. Tur man har Arkham Origins
och Black Flag att hålla en varm i höst

Medlem
Skrivet av saru:

Rome II = GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY GOTY sorry för spam

Tyckte det saknades något...nämligen ett GOTY

Medlem

Har förbokat både Rome 2 och GTA V... Kommer bli en bra månad

Sen, varför säger vissa att grafiken kommer suga på GTA V till ps3/xbox ? Bara jag som fortfarande beundrar grafiken till Red dead redemption? Är ganska säker på att grafiken kommer vara bättre i GTA V än RDR

Hade ju säkert sett bättre ut till PC men tänker inte vänta ytterligare 6-12 månader för att spela GOTY

Medlem
Skrivet av scirocco:

GTA IV kommer bara på konsoll, så det är bara halva marknaden som får spela det, ganska dåligt.

1. Det är GTA V, inte IV.
2. Det kommer till pc. Rockstar har gjort så här med VARJE gta sen Gta 3. Inte ett skit sägs om någon pc version men drygt 6 månader efter så släpps det alltid till pc. Bara massa idioter här. Som en av toppkommentarerna

"Även om jag ivrigt väntar på GTA V så skulle jag aldrig kunna tänka mig att spela det på konsol. Kommer ju se hur dåligt ut som helst....

Hur dum får man vara så att man hatar på konsoler så mycket så att man vägrar spela ett av sina efterlängtade spel? Man spelar inte GTA för grafiken... Nötter

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Även om jag ivrigt väntar på GTA V så skulle jag aldrig kunna tänka mig att spela det på konsol. Kommer ju se hur dåligt ut som helst....

Förstår inte varför det skulle se sämre ut än fyran, fyran var ju ändå helt ok.

Finns ju massa plats på skivan så mängden innehåll borde inte betyda att spelet ser sämre ut. Klart om man jämför med pc, men då ser ju alla spel på konsol dåliga ut.

Predikar inte konsol, pc ftw, men förstår inte riktigt vad du menar.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

gta får allt vänta tills nästa generation konsoler kommer ut, ROME ftw hatar bara att jag nog måste köpa nytt graffe -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Shit. Älskade avslutet.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

I september blir det Diablo 3 på ps3 och GTA V.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Killzone:Mercenery och GTA V är det för min del

Inaktiv

Shadow Warrior

Geeks Gaming

Då GTA troligen inte kommer till PC i År så säger jag Total war

Medlem

Köpte nyss Rayman Legends sen blir det FFHDX Dragons crown till vitan och en ps4 med KZ och Knack + säkert några andra spel. GTAV vill jag ha till ps4 nästa år känns som det blir några upphottade ps3 spel till ps4an nästa år på gott och ont.

Medlem

Va fan raderas min kommentar! Spelet kommer ju uppenbarligen bli GOTY


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

GTA släpps inte i September

Det är väl inte bekräftat till PC än?

GTA V släpps den 17 september till xox 360 och ps3. Finns ett ryckte från Nvidia att det även kommer till PC då men det är i dagsläget inte bekräftat. Men troligast är nog att PC versionen kommer senare

Medlem

Diablo 3 till konsol.


signatur

I chose... Rapture

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av scirocco:

GTA IV kommer bara på konsoll, så det är bara halva marknaden som får spela det, ganska dåligt.

1. Det är GTA V, inte IV.
2. Det kommer till pc. Rockstar har gjort så här med VARJE gta sen Gta 3. Inte ett skit sägs om någon pc version men drygt 6 månader efter så släpps det alltid till pc. Bara massa idioter här. Som en av toppkommentarerna

"Även om jag ivrigt väntar på GTA V så skulle jag aldrig kunna tänka mig att spela det på konsol. Kommer ju se hur dåligt ut som helst....

Hur dum får man vara så att man hatar på konsoler så mycket så att man vägrar spela ett av sina efterlängtade spel? Man spelar inte GTA för grafiken... Nötter

Men grafiken har ju blivit en viktig del av dagens spel, no? Vad är det för mening att fortsätta utveckla spel om man inte strävar efter att få något nytt och bättre varje gång, man vill ju alltid toppa det förra och göra något mer storslaget varje gång. Varför ska inte grafiken ingå i detta? Det är ju ett faktum att konsolen håller tillbaka utvecklingen rejält gällande grafik i spel. Så hat till konsoler till följd av detta är ju förståeligt. Nu när spelet antagligen kommer vara snyggare på PC/Nya konsolerna så är väl hatet kanske dock riktat fel eftersom de nya konsolerna antar jag tar full nytta av spelet. Men om ett par år börjar den här onda cirklen igen där PC kommer ta stryk i ett par år bara för att man ska göra spel till åldrande konsoler (Gäller inte alla spel). Grafiken har blivit viktigare och det blev det i samband med att man gjort det mer avancerat ju längre fram man kommit. Ville man att folk inte skulle kräva bättre skulle man stannat på gammal teknik i oändlig tid.

Medlem

Nästa Castlevania kommer i oktober eller? Det verkar ju oxå väldigt intressant. Väldigt många spel nu. Som vanligt ett tveeggat dilemma. Kul som gamer, jobbigt för plånboken.

Medlem

Jag ser mer fram emot Watch dogs.... Fast det släpps inte i september


signatur

Gradixio!

Medlem
Skrivet av Danney:

Nästa Castlevania kommer i oktober eller? Det verkar ju oxå väldigt intressant. Väldigt många spel nu. Som vanligt ett tveeggat dilemma. Kul som gamer, jobbigt för plånboken.

Och jobbigt för betygen om man studerar...


signatur

Gradixio!

Medlem

Självklart är det GTA V!
Men alla ni som härjar...köp det på konsol o mys med det, sen när det kommer till PC så köper man det dit o då börjar lanandet, multiplayandet och grafikorgasmerna på riktigt, svårare än så behöver det inte vara!
Så kommer jag göra i alla fall!

Medlem
Skrivet av Akillez:

Självklart är det GTA V!
Men alla ni som härjar...köp det på konsol o mys med det, sen när det kommer till PC så köper man det dit o då börjar lanandet, multiplayandet och grafikorgasmerna på riktigt, svårare än så behöver det inte vara!
Så kommer jag göra i alla fall!

Om man inte har konsol då får man fixa emulator =P (med en laglig kopia då såklart!)


signatur

Gradixio!

12
Skriv svar