COD: Ghosts Prestige Edition är det värt det?

Medlem
COD: Ghosts Prestige Edition är det värt det?

Jag har kollat runt på lite sidor och sett en massa om Ghosts. Fast den stora frågan är om det är värt det. Spelet verkar ganska kul, Fast 1700:-/2000:- för en liten kamera och lite andra saker. Eftersom att Hardened Edition är ungefär samma sak förutom att man inte får en kamera. Så är der värt det?


signatur

DET LAGGADE!

Medlem

Oj insåg precis att jag la in tråden på fel sida, ska egentligen in på Call Of Duty sidan...


signatur

DET LAGGADE!

Medlem

Personligen skulle jag säga nej.
Jag gillar i sig COEs och har inget emot att punga ut extra riksdaler for lite skit från ett spel.
men 2k för en rutten kamera? Förut fick man ju iaf en radiostyr helicopter/bil eller nightvision. Det är iaf kul att leka med i 10 minuter.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Personligen skulle jag säga nej.
Jag gillar i sig COEs och har inget emot att punga ut extra riksdaler for lite skit från ett spel.
men 2k för en rutten kamera? Förut fick man ju iaf en radiostyr helicopter/bil eller nightvision. Det är iaf kul att leka med i 10 minuter.

Du har en poäng.


signatur

DET LAGGADE!

Medlem

Somsagt tror jag man tröttnar på kameran ganska snabbt. Varför inte kika på Hardened Edition? Samma sak minus kameran kostar 1300 på konsol och 1100 på pc


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

1
Skriv svar