Ny fail från M$

Medlem
Ny fail från M$

Lovat att kunna köra BF4 demon på xbone på PAX men som på E3 fick folket köra på en PC med en x1 controller...

http://www.dualshockers.com/2013/08/31/the-promised-battlefie...

Medlem

Hörde i går att det var bekräftat att BF4 körs i 720p @ 60hz på konsolerna med så utvecklingen går ju verkligen framåt

Medlem

Undrar ens om MS har en fungerande konsol än så länge har jag hört att dom gånger folk faktiskt har fått testat xbone så har dom blivit överhettad, och fått error flera gånger på raken mm

Inaktiv

Inte visste jag att Microsoft utvecklade Battlefield 4, trodde det va DICE som gjorde det.

Medlem
Skrivet av KingenOgge:

Inte visste jag att Microsoft utvecklade Battlefield 4, trodde det va DICE som gjorde det.

Nu pratar vi ju inte om spelet bf4. Utan konsolen som inte ens verkar vara stabil nog att lita på

Inaktiv
Skrivet av zobino:
Skrivet av KingenOgge:

Inte visste jag att Microsoft utvecklade Battlefield 4, trodde det va DICE som gjorde det.

Nu pratar vi ju inte om spelet bf4. Utan konsolen som inte ens verkar vara stabil nog att lita på

Var står det att konsolen är ostabil?

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

Undrar ens om MS har en fungerande konsol än så länge har jag hört att dom gånger folk faktiskt har fått testat xbone så har dom blivit överhettad, och fått error flera gånger på raken mm

Bifoga gärna någonting som styrker påståendet/ryktet lite mer. Vilka är det som testat o s v?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av KingenOgge:
Skrivet av zobino:
Skrivet av KingenOgge:

Inte visste jag att Microsoft utvecklade Battlefield 4, trodde det va DICE som gjorde det.

Nu pratar vi ju inte om spelet bf4. Utan konsolen som inte ens verkar vara stabil nog att lita på

Var står det att konsolen är ostabil?

Med tanke på att dom fortfarande inte använt själva konsolen för att visa upp spelen måste ju betyda nånting? Speciellt då dom lovat att det faktiskt ska spelas på den riktiga hårdvaran

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av M_R_X5432:

Undrar ens om MS har en fungerande konsol än så länge har jag hört att dom gånger folk faktiskt har fått testat xbone så har dom blivit överhettad, och fått error flera gånger på raken mm

Bifoga gärna någonting som styrker påståendet/ryktet lite mer. Vilka är det som testat o s v?

här har du http://www.gamesthirst.com/2013/07/22/xbox-one-suffers-system...

1
Skriv svar