Jedi Academy installation problem

Medlem
Jedi Academy installation problem

Tittade i genom min hylla med pc spel och hittade en gammal favorit nämligen Jedi Academy.Så blev jag plötsligt sugen på att spela det så jag försökte installera det men efter 32 procent så dyker det upp nåt error.Kan det ha nåt att göra med att jag har Vista?hur som helst jag vill gärna ha lite hjälp

Medlem
Skrivet av Tyso654:

Tittade i genom min hylla med pc spel och hittade en gammal favorit nämligen Jedi Academy.Så blev jag plötsligt sugen på att spela det så jag försökte installera det men efter 32 procent så dyker det upp nåt error.Kan det ha nåt att göra med att jag har Vista?hur som helst jag vill gärna ha lite hjälp

Utan mer information finns det inte mycket vi kan säga om saken, men jag tror knappast det beror på att du kör Vista. Om du skriver ner vad hela felmeddelandet säger är det nog större risk att någon kan hitta en lösning.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag tror det kan vara installern, det har hänt mig ett par gånger med just vista. Installshield och dyl. var aldrig gjorda för vista, men för XP brukar det ofta funka bra... Lycka till...

Medlem

Går det inte att lösa med kompabilitets läge?

1
Skriv svar