Shipbreakers blir Homeworld

Robot
Shipbreakers blir Homeworld

Gearbox stöttar den tematiska uppföljaren tidigare känd som Hardware: Shipbreakers.

#gearbox-software, #hardware-shipbreakers, #thq, #blackbird-interactive


Medlem
Shipbreakers blir Homeworld

Hoppas inte gearbox lägger sig i allt för mycket för då lär spelet tyvärr bli rena skiten

Medlem

WOOO!! HOMEWORLD!!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tips till Gearbox: Nämn aldrig DNF tillsammans med Homeworld. Eller rättare sagt nämn aldrig DNF tillsammans med något spel ni vill tala gott om. Föresten nämn aldrig DNF någonsin... låt oss glömma det.

Medlem

Är jag den enda som har lyckats hålla mig undan från alla dåliga Gearbox-spel? Brothers in Arms och Borderlands är alltid högt på min lista.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Tips till Gearbox: Nämn aldrig DNF tillsammans med Homeworld. Eller rättare sagt nämn aldrig DNF tillsammans med något spel ni vill tala gott om. Föresten nämn aldrig DNF någonsin... låt oss glömma det.

Och Colonial Marines..


signatur

They set us up the bomb.

Medlem

Awesome news för shipbreakers-teamet! Kommer nog uppa deras sales en hel del.

Tyckte Hardware: Shipbreakers lät bra det med, men Homeworld liksom. Gosh, får rysningar!

Skribent

Det har alltid varit Homeworld, men med ett annat namn. Hoppas de får ansvaret för Homeworld 3 också.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Mjo, undrar hur mycket gameplayet ändras för att de är "officiella" nu

Riktigt fett om de har tid att göra ett tvättäkta homeworld 3 senare dessutom.

Medlem

Vilka sköna lirare, undra hur många 100'000 som kommer bli besvikna pga "Homeworld" titeln?

Medlem

Gearbox har gjort bort sig rejält, detta är ett steg i rätt riktning, återstår dock många, många steg innan jag överhuvudtaget köper ett spel från det företaget igen.

Geeks Gaming

Så länge dom ger utvecklarna totalt fria händer. Då jävlar!!!

Medlem

Jag väljer att se hoppfullt på detta, sedan om det blir fuckup eller medalj får vi se. Men saknar Homeworld så vill att detta ska bli guld, men förväntningar har jag tänkte bygga så lite som möjligt av tills man har facit.

Hoppas detta är vändningen för Gearbox efter DNF och Colonial Marines

Medlem

Jag antar att de kände "fan, vi pajade Colonial Marines. Vi pajar ett varumärke till!". Sitter det en Gearbox stämpel på ett spel så gör jag som när det står en Kalypso stämpel på ett spel: Avstår.


signatur

I drank what?

Jag litar inte på Gearbox längre, märkligt nog är Borderlands-spelen bra, men allt annat är... (no comment).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fattar faktiskt inte heller hur folk lyckades bränna sig på colonial marines, det såg alltid skit ut, men folk verkade insistera på att köpa det blint i alla fall för dom VILLE att det skulle vara bra, verkade det som.

Jag har inget ont att säga om gearbox, Duke nukem var/är ett skit varumärke som inte kunde hålla måttet med dagens standard, men verkade troget sitt arv, men folk hypade skiten ur det och gick i sin egen fälla.

Om detta skulle bli ett sämre eller bättre spel får vi väl se, men samtidigt har jag svårt att se varför det skulle vara Gearbox fel ifall det skiter sig, om det nu inte vore så att dom skulle tvinga ut spelet innan det vore färdigt... Hur det nu skulle ligga i deras egna vinstdrivande intresse vet jag dock inte, så folk kan nog vara lugna och glada över att dom får lira Homeworld igen.

Medlem

Randy jobbar på en spinoff, Homeworld : Colonial Duke.

Nej, jag ångrar mig, det är hädelse att ens tänka tanken.


signatur

Nämen!

1
Skriv svar