Jack Black i Broken Age

Robot
Jack Black i Broken Age

Nya och gamla bekanta röster i Tim Schafers kommande äventyrsspel.

#double-fine-productions, #broken-age-2, #brutal-legend-1


Medlem
Jack Black i Broken Age

DECAPITATION!!!!! Och jag är såld


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

De har råd att anlita Jack Black, men inte råd att faktiskt, du vet, göra klart spelet?...

Medlem

Ja, första gången han sa det var jag osäker. Men efter 3 försök var jag övertygad att Jack Black ÄR Harm'ny Lightbeard.

Medlem

Jack Black är en av få Hollywood-snubbar som verkar otroligt skön att umgås med!


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

Den där rubrikbilden skriker "U MAD BRO?".


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av General Dysisa:

De har råd att anlita Jack Black, men inte råd att faktiskt, du vet, göra klart spelet?...

Fast om du kikat på Kickstarter videon så förklarar de att Jack Black var intresserad att komma in och göra någon liten roll gratis iom att han hade kul med Brutal Legend.

Medlem

Är svårt att inte älska Jack Black.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Är svårt att inte älska Jack Black.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ska bli trevligt att höra Jennifer Hale också! Hon är ju så grym som Commander Shepard


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av General Dysisa:

De har råd att anlita Jack Black, men inte råd att faktiskt, du vet, göra klart spelet?...

Jag har donerat mer till denna Kickstarter än jag har till både Elite och Star Citizen tillsammans (hade jag vetat att om på förhand att dessa två spel skulle komma hade jag nog fördelat om pengarna). Jag gillar äventyrsspel men har nog en större passion för spel som Wing Commander och Elite.

Jag är väl inget fan direkt av hur Double Fine valt att släppa spelet men man får inte glömma att DF var den första att få betydligt mer än vad de begärde, tack vare detta såg vi sedan en uppsjö av andra spel bli möjliga och jag skulle donerat samma summa eller till och med mer enbart för detta. Spel som jag tidigare bara kunnat drömma om verkar nu bli en verklighet, Star Citizen (det Freelancer som CR pratade om innan en viss utgivare "fördummade" det) och Elite : Dangerous hade aldrig blivit gjorda om det inte var för DF´s framgångar, att folk fick upp ögonen för en helt annan modell (en modell som visserligen Minecraft säkerligen inspirerade till).

Kort sagt, om det är något spel jag inte ångrar att jag stödde oavsett hur det spelet blir så är det Broken Age, Godus däremot börjar jag mer och mer ångra men jag väntar tills spelet är klart för att se om det finns anledning till att göra det.

Medlem

Bara jag som skulle vilja se han som skurken?

1
Skriv svar