Injustice: Gods Among Us till Android i höst

Robot
Injustice: Gods Among Us till Android i höst
Medlem
Injustice: Gods Among Us till Android i höst

Trevligt!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Öööh du som skrev artikeln fattar väll att Xbox360/ps3 versionen inte är likadan som ios/android versionen?
Mobil versionen har ingen story?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av kill455:

Öööh du som skrev artikeln fattar väll att Xbox360/ps3 versionen inte är likadan som ios/android versionen?

Jag har/hade en Iphone och är mycket väl medveten om att den inte är en konsol från Sony eller Microsoft


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kom lite i byxan, älskar Injustice.

Medlem
Skrivet av kill455:

Öööh du som skrev artikeln fattar väll att Xbox360/ps3 versionen inte är likadan som ios/android versionen?

Jag ser ingen skillnad.

♫trollololol lolololol...♫

Skribent

Mobilspelen är rätt snygga nu för tiden: http://youtu.be/Zh_fFOLKpos


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av kill455:

Öööh du som skrev artikeln fattar väll att Xbox360/ps3 versionen inte är likadan som ios/android versionen?

Jag har/hade en Iphone och är mycket väl medveten om att den inte är en konsol från Sony eller Microsoft

Mobil versionen har inga cutscenes, ingen story vad jag vet om, tre,fyra moves, inte multiplayer.
Förstår inte varför ni länkade till konsol versionen då de är helt olika spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Så med andra ord är det en dålig rejält begränsad och nerbantad version som med stor sannolikhet kommer att gå på över en hundring. Nej tack.

Skribent
Skrivet av kill455:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av kill455:

Öööh du som skrev artikeln fattar väll att Xbox360/ps3 versionen inte är likadan som ios/android versionen?

Jag har/hade en Iphone och är mycket väl medveten om att den inte är en konsol från Sony eller Microsoft

Mobil versionen har inga cutscenes, ingen story vad jag vet om, tre,fyra moves, inte multiplayer.
Förstår inte varför ni länkade till konsol versionen då de är helt olika spel.

De har samma namn, så enkelt är det. Sedan kan du med hjälp av mobilversionen låsa upp saker i konsolversionerna.

Skrivet av Blackwolfe:

Så med andra ord är det en dålig rejält begränsad och nerbantad version som med stor sannolikhet kommer att gå på över en hundring. Nej tack.

Det är gratis till Iphone i alla fall.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ah, det kanske det är till android också. Nåja, gratis är gott.. eller nåt. What's the downside?

Edit: Hrm, ser ut som ännu ett pseudo-tcg där du får grinda dig till valuta för att låsa upp saker eller använda riktiga pengar (inte konstigt att det är gratis då). Sen strider man mot AIn genom att dra fingret över skärmen på olika sätt?

1
Skriv svar