Högt flygande gameplay från nya Ace Combat

Robot
Medlem
Högt flygande gameplay från nya Ace Combat

Modernt War Thunder?!

Medlem

Ser onekligen intressant ut!

Medlem

Har kört Ace Combat sen PS1, så detta blir att skaffa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kom att tänka på "Aero Fighters Assault" till N64 när jag såg den stora flygande vingen i slutet, synd att man inte har ett ps3 bara (har inte plats eller tid för ett heller)

Medlem

Min reaktion på trailern: "Oj det såg ganska lugnt och städat ut för att vara ett japanskt spel! Kan det alltså vara så att japanerna har lyck... and there it is..."

Medlem

So far så ser det ju precis ut som dom tidigare spelen. Visst - svårt att avgöra från en gameplay teaser men härifrån ser jag ingen innovation alls annat än att det är F2P.

Får väl se, just nu är det extremt svalt.

dmn
Medlem
Skrivet av Morhaxvith:

Kom att tänka på "Aero Fighters Assault" till N64 när jag såg den stora flygande vingen i slutet, synd att man inte har ett ps3 bara (har inte plats eller tid för ett heller)

Inte plats? Bor du i en kartong?

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Morhaxvith:

Kom att tänka på "Aero Fighters Assault" till N64 när jag såg den stora flygande vingen i slutet, synd att man inte har ett ps3 bara (har inte plats eller tid för ett heller)

Inte plats? Bor du i en kartong?

Nästan, en liten 1:a, men framförallt så är min tv-bänk ganska liten (har inte plats att skaffa en bredare utan att slänga ut en hel bokhylla)

1
Skriv svar