Bilder från GTAV – Coola killar kollar inte på explosioner

Robot
Bilder från GTAV – Coola killar kollar inte på explosioner
Medlem
Bilder från GTAV – Coola killar kollar inte på explosioner

*gäsp*
Släpp spelet någon gång?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

inK
Medlem
Skrivet av bjosarn:

*gäsp*
Släpp spelet någon gång?

Nej, inställt p.g.a regn!


signatur

Every trophy counts...

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE MED NYA BILDER.
För då blir man ännu mera taggad.

Geeks Gaming

Kan dom inte bara säga "Meh vi släpper de till PC också samma datum"

Medlem

Rockstar, sluta retas.. Vi vill veta när ni släpper spelet till pc!


signatur
Medlem
Medlem

Rockstar är ganska självsäkra, de släpper i princip inget gameplay, några få screenshots och jag tror bannemig inte att det finns mer än ca 1 audio/video-interjuv på nätet.

ELF
Medlem

Inga fler bilder tack. Snart finns det ju inget kvar att upptäcka...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Väntar till PS4 eller PC. Nuvarande konsol generation. Nej tack.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

4an hade många gånger stora prestanda problem. Speciellt online, hoppas Rockstar fixar detta för Ps3 versionen av 5an.

Medlem

Tråkiga bilder, ärligt talat så är de flesta bilderna tråkiga från spelet. Det är trailerna som gäller...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Grimley:

4an hade många gånger stora prestanda problem. Speciellt online, hoppas Rockstar fixar detta för Ps3 versionen av 5an.

det fixade dom mer eller mindre redan till red dead redemption. Tror att dom lärt sig arkitekturen utav konsolerna lite bättre nu än när 4'an väl släpptes.


signatur

God is dead

Medlem

Problemet ligger inte i om Rockstar tänker släppa GTA V till PC, (för det är jag definitivt övertygad om att dem kommer att göra)

utan problemet ligger i att konsolerna verkar som vanligt ha vind i seglet förre PC (inte alltid) vid release av diverse spel.

Visst det är okej för min del om PC versionen släpps max 30 dagar senare, men "OM" nu Rockstar har avtalat med Microsoft/Sony att inte släppa PC versionen förre 3 månader eller mer, så tror jag att Rockstar förlorar stort!

Just pga att jag tror att PC gamers har ökat, och att här finns det pengar att hova in när spelet är nytt!

Men väntar dem att släppa till PC så lär väll dem flesta PC gamers vänta till alla buggar samt reor släpps på diverse Spel butiker på nätet.

Vet självklart inte hur många i världen som spelar på konsol respektive PC(Steam) men troligtvis så lär väl PC gamers ha ökat en hel del dem senaste 2-3 åren skulle jag gissa pga dels PC spel är billigare, framför allt när reorna äger rum, dels bättre grafik på köpet, och windows 7 är inte lika krångligt att installera på som OS Vista var innan!

Om jag fick gissa när en PC release av GTA V skulle kunna släppas, skulle jag gissa efter att bägge X1/PS4 släppts alltså våren 2014 pga Microsoft sena release utav X1 för vissa länder.

Tror anledning beror på att nu lär ju inte spel tillverkarna ha lika svårt att skapa spel till next gen konsol samt PC, som det har varit till nuvarande generation pga portning mellan plattformarna, utan nu pga PC komponenterna samt mjukvaran som finns till X1/PS4 lär spelen landa samtidigt, fast nu med valmöjligheten till PC höja grafik inställningarna

Detta är bara min åsikt och sälvklart inget fakta, ifall någon undrar

Medlem

Jag hatar att rockstar gör så där med PC versionen, alla bilder man får se i HD som är Ingame är från PC, så en PC version ligger säkert färdig redan. Enda anledning *Rockstar släpper PC senare, är för att dom är rädda att om PC versionen släpps samtidigt så förlorar dom pengar på att många med konsoll, istället laddar ner en crackad version av PC istlläet för köper skiten till old gen konsollerna(där stora pengarna finns för R*. Men det är så fittigt, för jag vill ha det till PC eller åtminstolne till min PS4 när PS4 släpps, jag vill inte spela det på en rutten 360. Men det värsta är att jag lär ladda ner 360 versionen och spela genom spelet ändå för att jag vill ha spelet, och sen när pc versionen kommer så laddar jag ner även den och spelar om spelet om jag orkar!? Så R* får inga pengar av mig ändå, hade dom däremot släppt spelet till PC samtidigt som old gen maskinerna, så hade jag KÖPT SPELET!!!! Idioter!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ja det är inte lätt o vara en enkelsidig pc fanboy.

tur att man kör både Konsol&PC


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tänk så här om de har varit första april skämt?
att dom säger skojade bara vi kmr inte släppa de än *DOOOH*


signatur

How you doin?!

Medlem

Känns som man sett det mesta nu som miljön har att erbjuda, undra om det kommer finnas något kvar att upptäcka när väl spelet har släppts.

Skrivet av WarpGuN:

Ja det är inte lätt o vara en enkelsidig pc fanboy.

tur att man kör både Konsol&PC

PC + PS3 master race här.

ELF
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Ja det är inte lätt o vara en enkelsidig pc fanboy.

tur att man kör både Konsol&PC

Själv så har man en Xbox 360 handkontroll till PC. Borde inte behövas mer än så.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar