Medlem
SWGEmu? Gratis?

Finns en del snackande och man har själv kollat upp en del om SWGEmu servrar (Gratis server för er som inte vet) som kör på det gamla sättet med det gamla combat system. Detta sägs vara helt lagligt sålänge man äger en laglig version av SWG (köpt, ej nerladdat)
Lirar på en SWGEmu beta för tillfället och många servrar är under uppbyggnad, men är det någon som vet någon riktig server eller en beta med jedi upplåst på?
Kvittar om dom kör på det gamla eller nya systemet


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Har provat SWGEMU lite det är knappt halvfärdigt efter 3 års utveckling och min erfarenhet av piratservers är att de laggar
satan och går ner stup i kvarten. Sen undrar jag om det kommer
att bli så stort med ett återsläpp av ett spel från 2003 även om
det är gratis så länge man äger ett lagligt spel.

Spelar SWG nu och har rätt kul trots NGEs försämringar...

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Har provat SWGEMU lite det är knappt halvfärdigt efter 3 års utveckling och min erfarenhet av piratservers är att de laggar
satan och går ner stup i kvarten. Sen undrar jag om det kommer
att bli så stort med ett återsläpp av ett spel från 2003 även om
det är gratis så länge man äger ett lagligt spel.

Spelar SWG nu och har rätt kul trots NGEs försämringar...

Okej mjo, dom har ju startat ända från grunden och byggt upp allt själv så mycket jobb bakom det, men tror inte iheller att det kommer vara speciellt mycket spelare där, fast vem vet, dom startades ju för gamla SWG spelare som inte gillade det nya systemet.


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Jo en del veteraner lär dyka upp på de stora servrarna som Euro-Farstar t.ex men då de som håller i servrarna också ska
ordna quests (finns inga legacy innan NGE) och instanser
så kräver det att det finns ett ett team av serveradmins som
jobbar hårt för spelarna. Å andra sidan kan man väl köra
100% pvp roleplay å ha kul ändå.

Medlem

någon länk till spelet och severn skulle vilja testa:D

Inaktiv

Har funderat med att bröja med det bli ba mer och mer sugen. säg ngt så jag köper det något som e så himla bra som inte finns på andra spel ?

Medlem

hoppas det här kommer att fungera och de snart blir färdiga, swg är kul fortfarande och har mycket andra mmorpg saknar, speciellt ditt eget hus


signatur

Illiud Latine dici non potest!

1
Skriv svar