Robot
Lost Planet 3

I en värld där frustrerande många spel som förtjänar uppföljare och fortsättningar inte får några är Lost Planet 3 ett nästan provocerande exempel på motsatsen. Särskilt när det ska visa sig att seriens tredje del knappt har något gemensamt med sina föregångare.

#spark-unlimited, #legendary, #atari, #capcom, #lost-planet-3, #dead-space-3


Medlem
Lost Planet 3

floPP

Medlem

Hoppades på trevliga stunder med detta spel. Men det verkar som jag inte missar något om man hoppar detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Lirade ettan otroligt mycket, dock aldrig tvåan :S
Det som var risigt med ettan imo var att man hela tiden förlorade energi, mer energi när m,an satt i dräkterna, vilket resulterade i att man var tvingad att ta sig framåt snabbt och mörscha. Jag är mer utav en utforskande typ i spel.
Däremot gillade jag multiplayerdelen, dock laggade det apa på xbox :S

Medlem

Ettan och tvåan var guld i co-op och sjukt underhållande, men detta såg man ju lång väg vad det skulle bli av det. Nej tack

Medlem

Va, ingen co-op? =/ I så fall, glöm det.

Om det hade haft splitscreen co-op så skulle jag ha köpt direkt.

Medlem

Enahanda
Generiskt, rutinmässigt
Det som gjorde Lost Planet unikt är borta
Ingen co-op, medioker multiplayer

Aha så ni menar på att LP1 och 2 inte var monotont, buttonmasher, enformigt 3e peronsskjutare!

Då måste jag säga att LP3 var faktiskt bättre än väntat, inte så larvigt som dem första spelen var, fast jag hade gärna sett bättre beväpning på mechen och att man kunde ta med sig allting som man hittat till nästa omgång man spelar! om man nu väljer att fortsätta!

Medlem

Ber om ursäkt för Franskan.. men det här var det sämta SKIT jag har spelat på väldigt långt tid.

Medlem

Hihi, Legendary... sicken merit.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

1an var jättekul tyckte jag, 2an... inte alls. Med tanke på denna recensionen skippar jag nog 3an.


signatur

I drank what?

Medlem

Har kört 1 o 2 men icke detta.
Kul att se att de flesta recensenter ger spelet dåligt betyg.
Brorsan min som levt med 1an och 2an säger detta är det bästa i serien, så testa innan ni dissar speelt pga recensioner.

Medlem

Ettan kändes mest som en grafikdemo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hmm hade kul med legendary...

Medlem

Ettan var bra, det som gjorde ettan unikt var dess explosioner.
2an var katastrofalt tråkig, speciellt då det var inriktat på co-op.
& nu får det här spelet minus för att det saknar co-op. Ja kära jistanes.

1
Skriv svar