Se 14 minuter gameplay från Watch Dogs

Robot
Se 14 minuter gameplay från Watch Dogs
Medlem
Se 14 minuter gameplay från Watch Dogs

Jag ryser..... (positivt menat). Detta & gta V .... herrejösses. känner mig lite sjuk... kanske ska sjukskriva mig från jobbet... när de släpps....*host*


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Konstigt nog har FZ's egna videospelare aldrig funkat för mig.

Medlem

signatur

Nothing is power without Control

Inte för att va gnällig men den är typ 2 månader gammal. såg den efter E3...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ni borde lägga upp en länk till youtube (alt. källa) till videon så man kan kolla där då det oftast tar lång tid att starta hemifrån och aldrig fungerar från jobbet (troligtvis blockat).. 90 % av gångerna det är FZ's egna så söker jag upp videon på youtube.

Medlem

Bara jag som tycker GTA V ser bättre ut rent grafiskt än Watch Dogs? Börjar även bli lite trött på det här med att ta över/klättra upp i något för att få tillgång till mer saker(Assassins Creed, Far Cry 3).

Tyckte detta spelet såg intressant ut när de visade det för första gången men efter varje fil eller trailer verkar det bara bli tråkigare och fulare.

Medlem

Här har ni en YT video om ni hellre vill ha det.
https://www.youtube.com/watch?v=eIDyv5FUnVI

Medlem

Men fan vad ubisoft är kåta i den den dära "hitta ett radiotorn/utsiktsplats/controlcenter för att låsa upp mer av kartan"-mekaniken.. Vafan, dags för nått nytt Ubi.

I övrigt ser det rätt kul ut,


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Inte för att va gnällig men den är typ 2 månader gammal. såg den efter E3...

Då måste du sett in i framtiden


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Alltså hur kunde han hacka videokamerorna när han inte hade tillgång till det där systemet?

typ 2 minuter in i klippet säger dom att ens karaktär inte kan hacka något för han har inte kontroll över den delen av staden.

30 sekunder senare hacka personen allt som går mer eller mindre.....

Någon som kan förklara?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Thane:

Bara jag som tycker GTA V ser bättre ut rent grafiskt än Watch Dogs? Börjar även bli lite trött på det här med att ta över/klättra upp i något för att få tillgång till mer saker(Assassins Creed, Far Cry 3).

Tyckte detta spelet såg intressant ut när de visade det för första gången men efter varje fil eller trailer verkar det bara bli tråkigare och fulare.

Jag instämmer. Börjar kännas oerhört kliché och tråkigt. Blöörgh. Börjar man kanske bli gammal?


signatur

Have a good time!

Medlem

Just den delen när folk kan hoppa in och hacka en verkar lite knepigt...
Tar ju lång tid att hacka och motparten vet ju ungefär vart man är någonstans

Skrivet av Palanor:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Inte för att va gnällig men den är typ 2 månader gammal. såg den efter E3...

Då måste du sett in i framtiden

Nä men ärligt kom igen backa upp mig nu :)..Den är gammal! Eller?

Edit: Hittade en annan genomgång/intervju med liknande klipp men har sett en längre lika dan som denna..jaja skit samma Spelet verkar underbart https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=05-...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Palanor:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Inte för att va gnällig men den är typ 2 månader gammal. såg den efter E3...

Då måste du sett in i framtiden

Nä men ärligt kom igen backa upp mig nu :)..Den är gammal! Eller?

Nope, helt ny
Vet dock vilken film du menar, fast den var väl typ 10 minuter lång ^^.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Tyckte det såg najs ut. Blir nog fan ett köp

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Alltså hur kunde han hacka videokamerorna när han inte hade tillgång till det där systemet?

typ 2 minuter in i klippet säger dom att ens karaktär inte kan hacka något för han har inte kontroll över den delen av staden.

30 sekunder senare hacka personen allt som går mer eller mindre.....

Någon som kan förklara?

Ya gotta suspend that disbelief!

Fnissade lite över hur man hackar system som traditionellt är isolerade. Troligt trucken var inkopplad i ett större system, liksom.

Man kan ju undra hur ett helt spelhus med utvecklare inte designar något mer trovärdigt, då dom borde förstå hur nätverk och system fungerar, haha. Kan tänka mig att en hel del internt säkert stör sig på det själva, but oh well.

Medlem

Det ska bli roligt att få se hur det här spelet kommer att se ut till wii u, fast att wii u:s grafik ska vara lika bra som ps3 och xbox360.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

ELF
Medlem
Skrivet av Ztreek:

Konstigt nog har FZ's egna videospelare aldrig funkat för mig.

Inaktivera Flash så fungerar det prima. Flashspelaren bara buffrar utan att komma någon vart medan html 5 spelaren buffrar normalt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Alltså hur kunde han hacka videokamerorna när han inte hade tillgång till det där systemet?

typ 2 minuter in i klippet säger dom att ens karaktär inte kan hacka något för han har inte kontroll över den delen av staden.

30 sekunder senare hacka personen allt som går mer eller mindre.....

Någon som kan förklara?

Jag fattar inte heller den delen.... :S

Han kunde ta sig in i en kamera, snappa upp vem som har koderna han söker. Koderna ska användas för att hacka sig in i nätverket så att han kan hacka enheterna i området. Men ändå kan han göra så här mycket utan att ha hackat sig in än. Makes no sense to me.

Men sen blåser han ju sönder just den vakten som har koderna. Och utan att ens gå förbi kroppen går han till den där terminalen och hackar sig in med koderna han på något mystiskt vis har fått tag i.

Medlem

Ja, det var en del hål i trovärdigheten men i det hela - fy fasiken vad kul spelet ser ut att bli!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Denna video har ju några veckor på nacken, säkert 3e gången jag ser den.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Dinskugga:

Alltså hur kunde han hacka videokamerorna när han inte hade tillgång till det där systemet?

typ 2 minuter in i klippet säger dom att ens karaktär inte kan hacka något för han har inte kontroll över den delen av staden.

30 sekunder senare hacka personen allt som går mer eller mindre.....

Någon som kan förklara?

Jag fattar inte heller den delen.... :S

Han kunde ta sig in i en kamera, snappa upp vem som har koderna han söker. Koderna ska användas för att hacka sig in i nätverket så att han kan hacka enheterna i området. Men ändå kan han göra så här mycket utan att ha hackat sig in än. Makes no sense to me.

Men sen blåser han ju sönder just den vakten som har koderna. Och utan att ens gå förbi kroppen går han till den där terminalen och hackar sig in med koderna han på något mystiskt vis har fått tag i.

Använd dina ögon.

Medlem

Batman är ej imponerad...

Medlem

Det verkar verkligen så himla fånigt allting. Men jag har ju redan påpekat det mängder med gånger så nu ska jag vara tyst - ni vet vart jag står!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Detta kan faktiskt bli något bra

Medlem

En del av mig tycker det verkar svinkul, en annan är full av skepsis mot mycket av det som nämnts i ovanstående inlägg. Det är lite väl mycket Hollywood ibland kan man tycka, och det där med andra spelare som tränger sig på verkar bara irriterande och jobbigt.

Medlem

Ja, det vore ju VERKLIGEN mycket bättre om man var tvungen att öppna ett terminalfönster och skriva in kommandon i realtid i 45 minuter för att ta sig in i ett system. Sen är det ju så jäääävla kass och Hollywood att man inte behöver sova åtta timmar i realtid och inte behöver tanka bilen eller gå och skita. Nej fy fan, det här spelet är alldeles för orealistiskt, kommer inte köpa det.

Medlem

Körkänslan känns inget vidare =/

Medlem
Skrivet av LVX156:

Ja, det vore ju VERKLIGEN mycket bättre om man var tvungen att öppna ett terminalfönster och skriva in kommandon i realtid i 45 minuter för att ta sig in i ett system. Sen är det ju så jäääävla kass och Hollywood att man inte behöver sova åtta timmar i realtid och inte behöver tanka bilen eller gå och skita. Nej fy fan, det här spelet är alldeles för orealistiskt, kommer inte köpa det.

Fasiken vad bra spelet hade varit om det hade satsat lite på den formen av realism, eller något spel över huvud taget för den delen.

Men dagens ungdom vill bara ha pang pang och Bruckheimerfilmer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

12
Skriv svar