Battlefront 2 Crachar

Inaktiv
Battlefront 2 Crachar

Till å börja med så läste jag reglerna å jag hitta inget som sa nått om piratkopiering å sånt så jag antar det är okej men om inte så kan ni ta bort inlägget.

Tjena alla!

Jag har nyss laddat ner Starwars Battlefront 2 från the piratebay hitta den inte på nått annat ställe. Det är reloaded versionen.
Det gick fint med instalationen men när jag skulle starta det så kom jag till stället där man ska starta första uppdraget.

När laddningen börjar så craschar det bara det funkar inte å köra i safe mode heller det händer samma sak.
Jag har testat och instalera om det men det funkar inte heller. Testat försöka hitta en annan crack men det finns bara reloaded versionen.

Jag har haft det instalerat innan å det funka prima men så fastna jag å blev förbannat så jag tog bort det:P

Info om system:
XFX Gforce 8600GT 256mb
Athlon X2 6000+ 3.02GHz 2gig ram

Snälla om nån vet vad problemet är snälla säg. Vill verkligen spela det

Medlem

Både blind och korkad.. inte illa.

regelverk.

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

behöver inte vara så tyken bara för jag inte såg det! ber om ursäkt så ni kan ta bort den. Jävla skön välkommning hit då

1
Skriv svar