Microsoft: "Xbox 360 håller tre år till"

Robot
Microsoft: "Xbox 360 håller tre år till"

Elvaårig livscykel för Microsofts andra krysslåda.

#sony, #microsoft


Medlem
Microsoft: "Xbox 360 håller tre år till"

Nej


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Nej.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem

Ja! Halo 3 med polarna är ju guld;)

Medlem
Skrivet av speurk:

Ja! Halo 3 med polarna är ju guld;)

I tre år till?

Medlem
Medlem

Microsoft kan ju intala sig själva att detta stämmer

Medlem

Ja, alltså, om man ser 360 som ett familjealternativ där man spelar typiska familjelir, som man gör på Wii, så kan den säkert hålla ett tag till. Dock så håller den inte som dedikerad gamer-maskin då spelen som släpptes för 2-3 år sedan redan då var gimpade för att 360:n skulle klara av dem, de nya spelen blir för krävande. Om man inte tänker spela Battlefield 5 med 6 spelare och styckade banor dvs;)

Medlem

Men guh vad gnälliga ni är, ni gnäller på allt, hade denna nyhet varit tvärs om hade ni också gnällt....

Medlem

Det finns massor med bra titlar i framtiden för t ex XBLA, men kanske inga spel för grafikkåta tonåringar. Det största problemet tycker jag är dashboarden som är så seg och frustrerande att navigera sig igenom.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Men guh vad gnälliga ni är, ni gnäller på allt, hade denna nyhet varit tvärs om hade ni också gnällt....

Gnällception. Don't gnäll on the gnäll!

Medlem
KoP
Medlem

Kanon att dom fortsätter supporta 360'n för alla som inte har tänker byta upp sig. Och tänker man byta upp sig så behöver man ju egentligen inte bry sig om deras förehavanden.

Kommer det dessutom något trevligt exklusivt spel på 360'n lär man ju köpa det även fast man sitter med XB1/PS4.

Medlem

Nes håller för evigt

Medlem

Nej. Detta visar bara hur konsoler förstör spelutvecklingen.

Medlem
Skrivet av trashlight:
Skrivet av speurk:

Ja! Halo 3 med polarna är ju guld;)

I tre år till?

Självklart, kommer alltid tillbaka dit sålänge inget bättre halo kommer;)

Medlem
Skrivet av speurk:
Skrivet av trashlight:
Skrivet av speurk:

Ja! Halo 3 med polarna är ju guld;)

I tre år till?

Självklart, kommer alltid tillbaka dit sålänge inget bättre halo kommer;)

Haha jo man har ju sina pärlor som man alltid går tillbaka till. Sitter fortfarande å lirar custommaps i wc3 när jag tröttnar på dagens spel

Medlem

Är inte det ett stort misstag från Microsoft, att vänta med release i länder som Sverige när Sony släpper här i Nov?

Medlem

Haha, Xbox 360 har varit utdaterad sen flera år tillbaks - på tiden att skiten läggs ner

Medlem

Så länge min red dead redemtion cd fungerar så kommer mitt 360 att amvändas.

Inaktiv

Man kommer ju köpa Xbox 360 spel tills One släpps för då blir det next gen enbart.
Vet inte hur det är med övriga FZ inläggsskrivare men för min del så är man less på ps3 och Xbox 360,
det räcker nu.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Vad gör admins? Banna ungarna som spammar....

Jag tycker detta är en bra nyhet, trodde faktiskt inga fler spel skulle släppas, men detta är dunder.

Medlem

Nej. Det gör den inte.

Medlem

360/Ps3 har gjort sitt, jag klarar inte av att spela på konsolerna längre, håller mig till PC tills PS4 släpps.

NEJ!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Nej.

Kanske inte för en core/hardcore gamer men jag ser inget som får en som spelar spel då och då att köpa en PS4 eller Xbox One på ett bra tag.

Medlem

Nej.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

123
Skriv svar