Medlem
Star Wars JA

behöver hjälp:

har precis börjat spela online på jedi academy men jag fattar inte hur man gör för att använda krafter i online:evil::evil::evil::(:(:(:|:down:

Medlem

samma som singelplayer hur svårt är det egentligen?

Medlem
Skrivet av NoCc:

samma som singelplayer hur svårt är det egentligen?

det e inte svårt...jag har testat men det funkar inte?!!!!!!!:evil::|:(:down:

Medlem
Skrivet av sonny.tdu.nab:
Skrivet av NoCc:

samma som singelplayer hur svårt är det egentligen?

det e inte svårt...jag har testat men det funkar inte?!!!!!!!:evil::|:(:down:

En del servrar har krafter avstängt. I min f.d. klan hade vi det t.ex. så, vi "hängde" på servern. Snackade, körde några dueller, snackad lite mer, någon duell till, töntatde runt lite osv. Förut när det var lite mer aktivt körde en hel del klaner på det koncpetet, vet inte riktigt hur det ser ut nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av sonny.tdu.nab:
Skrivet av NoCc:

samma som singelplayer hur svårt är det egentligen?

det e inte svårt...jag har testat men det funkar inte?!!!!!!!:evil::|:(:down:

En del servrar har krafter avstängt. I min f.d. klan hade vi det t.ex. så, vi "hängde" på servern. Snackade, körde några dueller, snackad lite mer, någon duell till, töntatde runt lite osv. Förut när det var lite mer aktivt körde en hel del klaner på det koncpetet, vet inte riktigt hur det ser ut nu.

jag vet att en del har det avstängt men en kille kom en gång backom mig och ströp mig till döds och sedan skulle jag puuta bort han men då funkade inte knappen (som e 0 på nummer-tangent-bordet)

Medlem

Bindsen i SP är inte samma som i MP.
Du måste binda allt på nytt för MP.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Mer smileys och utropstecken plz!, kolla bara på options i multiplayer mode, där står det

Medlem
Skrivet av Combalex:

Mer smileys och utropstecken plz!, kolla bara på options i multiplayer mode, där står det

har kollat där och ställt in för det jag vill ha men när jag väl trycker på nån kraft på en server där man kan använda så blir det inget

Medlem

Inte för att jag har det men visste inte att man kunde köra det på internet precis som på CS:D;)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar