Medlem
Finn fyra fel

Såg denna på startsidan:

[ia=838180; large]

Som ledde till

[ia=838181; large]

Och sedan på min profil

[ia=838182; large]

som ledde till

[ia=838183; large]

Sedan då verkar inte "online-lampan" eller vad man skall kalla den över avataren som syns i bl a forumet fungera fullt ut. En del gånger jag var inloggad men den inte lyser.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Att den gröna lampan inte lyser har jag också upptäckt ett par gånger, men jag är ganska säker på att jag alla de gångerna hade FZ öppet i flera tabbar samtidigt, varav en utloggad och en inloggad. Boven i dramat?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers

De där Error-trådarna är i alla fall åtgärdade. Hur mycket bilder hade du i albumen?


signatur
Inaktiv

Det var jag som skapade tråden "Error" då jag fick detta error nedanför när jag försökte redigera min tråd "Defiance" och posta. Samt när jag försökte skapa tråden "Error" så fick jag samma error igen som nedan. Skrev där efter ett meddelande till supporten.

Catchable fatal error: Argument 1 passed to Ar::IsOfType() must be an array, null given, called in /home/fz/admin/voice/class_forumpost.php on line 768 and defined in /home/fz/admin/common/class_ar.php on line 227

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hur mycket bilder hade du i albumen?

Inga alls. De bilder jag har nu är de som syns i denna tråden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sedan så är diagrammet med tävlingsresultaten lite konstigt med:

[ia=840560; large]

Jag har alla rätt vid de senaste fem tävlingarna, men enligt diagrammet är det en dipp på den näst sista...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar