Apple presenterar ny Iphone nästa vecka

Robot
Apple presenterar ny Iphone nästa vecka

En snabbare repris och en långsammare färgklick, säger ryktena.

#apple, #samsung


Medlem
Apple presenterar ny Iphone nästa vecka

Jaha? Då kanske man ska gå ifrån sin Samsung Galaxy S2, och bli cool och skaffa sig en iphone..

Blir intressant att se vad dom har att erbjuda.


signatur
Medlem
Medlem

Varför en nyhet om iCrap helt plötsligt? ska ni rapportera om Samsung,Sony, Htc också i framtiden?
Android har kört från äpplet med Innovation och hårdvara för länge sedan.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

aftonbladet gör ett gästspel?

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Varför en nyhet om iCrap helt plötsligt? ska ni rapportera om Samsung,Sony, Htc också i framtiden?
Android har kört från äpplet med Innovation och hårdvara för länge sedan.

kanske för att det finns en massa spel till iphone..?

Medlem

Jag har haft 2 iPhone och iPad, men har helt gått över till Android, Sony's grejer specifikt. Älskar det.

Redaktör

Vi täcker mobilspel emellanåt och sticker ibland in med hårdvarunyheter. Därmed inte sagt att vi täcker allt om alla mobiler, men vi försöker skriva om sånt som lockar många läsare. Vilket Iphone gör.


signatur
Medlem

Apple skjuter sig själva i foten.
Tur att jag spelar på PC.
Apple mjölkar som vanligt.
När får man se moddstöd?

Redaktör
Skrivet av erOkKs:

Apple skjuter sig själva i foten.
Tur att jag spelar på PC.
Apple mjölkar som vanligt.
När får man se moddstöd?

Mjölkar? De tillhandahåller produkter många vill ha. Att mjölka vore om de tvingade folk att köpa något av dem, men det gör de väl ändå inte?


signatur
Medlem

IPhone 5s möjligtvis?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi täcker mobilspel emellanåt och sticker ibland in med hårdvarunyheter. Därmed inte sagt att vi täcker allt om alla mobiler, men vi försöker skriva om sånt som lockar många läsare. Vilket Iphone gör.

Du kunde ju slängt in en notis om Berlin mässan med alla roliga nyheter också? var inte så enkelspårig.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag gissar på en 5s modell.
Är en hård-riven Appleist, men är idag snarare ute efter iOS7 än en ny S modell av telefonen..

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av erOkKs:

Apple skjuter sig själva i foten.
Tur att jag spelar på PC.
Apple mjölkar som vanligt.
När får man se moddstöd?

Mjölkar? De tillhandahåller produkter många vill ha. Att mjölka vore om de tvingade folk att köpa något av dem, men det gör de väl ändå inte?

Mata inte trollen, Tompa.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem

iPhone är Orginalet! Resten är plastiga wannabekopior
Klart att världen vill veta!! Skulle FZ bo under en sten och låtsas som ingenting?
Sen är iPhone lika mycket spelkonsol som telefon så det passar in på en spelsajt!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av erOkKs:

Apple skjuter sig själva i foten.
Tur att jag spelar på PC.
Apple mjölkar som vanligt.
När får man se moddstöd?

Mjölkar? De tillhandahåller produkter många vill ha. Att mjölka vore om de tvingade folk att köpa något av dem, men det gör de väl ändå inte?

Ta inte min generiska hat och gnällkommentar på allvar.

Apple är kungligt, och jag kommer sitta klistrad på tisdag.
Dock är deras pressevents inte riktigt detsamma utan Steve.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av erOkKs:

Apple skjuter sig själva i foten.
Tur att jag spelar på PC.
Apple mjölkar som vanligt.
När får man se moddstöd?

Mjölkar? De tillhandahåller produkter många vill ha. Att mjölka vore om de tvingade folk att köpa något av dem, men det gör de väl ändå inte?

Mata inte trollen, Tompa.

Trollen? Detta är väl en tråd om Iphone´s "sk" nya telefon.

Tvinga folk är inte att mjölka... mjölka är att släppa samma sak fast annan färg eller annan skärm etc ....

fast när det gäller apples senaste produkter så har dom halkat efter ... och nu lever bara på sina fanboys... så visst mjölkar apple sina "fanboys"..

Medlem

Apple må inte vara så innovativa längre men det är fan inte android heller... varje ny sg är bara den senaste hårdvaran fylld till brädden med onödiga funktioner som inte fungerar särskilt bra. Dessutom är os otroligt dåligt optimerat...

Medlem

Jag valde 'något annat'.

Varför? För att vara en fanboy överhuvudtaget är jävligt pinsamt. iOS 7 ser ut att bli riktigt bra(och då menar jag främst under huven), WP8 får sin GDR3 uppdatering när som helst och Android fortsätter att rulla på.

Alla OS har sina för- och nackdelar.
Jag kan tänka mig alla tre och det beror på vad jag är ute efter. Det som hindrar mig från Apple är att jag vill ha mer än 4" skärmar, från Android är det fragmenteringen och WP8 så är det apputbudet.

Men alla tre punkter lär bli lösta inom 1-2 år.
(For the record så funderar jag på den nya Nexusluren som bör komma ut nu i höst men vem vet om 2 år?)

Medlem
Skrivet av mackemong:

Apple må inte vara så innovativa längre men det är fan inte android heller... varje ny sg är bara den senaste hårdvaran fylld till brädden med onödiga funktioner som inte fungerar särskilt bra. Dessutom är os otroligt dåligt optimerat...

Finns ju Google nexus för dom som inte vill ha en massa krafs utan ren vanilla Android


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Varför en nyhet om iCrap helt plötsligt? ska ni rapportera om Samsung,Sony, Htc också i framtiden?
Android har kört från äpplet med Innovation och hårdvara för länge sedan.

http://4.bp.blogspot.com/-IN9QuaW6y9s/TfnjfdBAHPI/AAAAAAAAA7k...

https://twitter.com/ironisktvit/status/362948376280571905


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Redaktör
Skrivet av onliner72:

Tvinga folk är inte att mjölka... mjölka är att släppa samma sak fast annan färg eller annan skärm etc ....

fast när det gäller apples senaste produkter så har dom halkat efter ... och nu lever bara på sina fanboys... så visst mjölkar apple sina "fanboys"..

Jag håller inte med om din definiton av mjölka. Då kan ju varje företag som släpper produkter med ambitionen att tjäna en slant (dvs alla) anklagas för mjölkning. Enligt mig är mjölkning mer att man "tvingar" folk att betala för något som inte ger så mycket. Som Ios 3 eller 4 till Ipod Touch - Apple tog betalt för den uppdateringen men släppte den gratis till Iphone. Men nya Iphonemodeller är det helt frivilligt att köpa.


signatur
phi
Medlem

Klart att man använder en iPhone, man vill ju inte vara som de flesta andra (statistiskt sett) och använda en androidtelefon!

Lär dock inte bli någon iPhone 5S för min del eftersom att jag redan har en iPhone 5. Däremot ska det bli intressant med iOS 7 och Mavericks.

dmn
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi täcker mobilspel emellanåt och sticker ibland in med hårdvarunyheter. Därmed inte sagt att vi täcker allt om alla mobiler, men vi försöker skriva om sånt som lockar många läsare. Vilket Iphone gör.

Erat största misstag.
Att försöka skriva om saker som lockar många läsare, istället för att nischa er...Det är så man blir en i mängden.

FZ har gått i graven för längesen och är numera nån slags sida med lite spelnyheter samt massa sensationsjournalistiskt trams.

Medlem

Igår utannoserade Sony sin nya vattentäta toppmodell "Xperia Z1" och Samsung sin toppmodell "Galaxy Note 3". Men ni skriver bara om iPhone-nyheter som kommer om två veckor?

dmn
Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av mackemong:

Apple må inte vara så innovativa längre men det är fan inte android heller... varje ny sg är bara den senaste hårdvaran fylld till brädden med onödiga funktioner som inte fungerar särskilt bra. Dessutom är os otroligt dåligt optimerat...

Finns ju Google nexus för dom som inte vill ha en massa krafs utan ren vanilla Android

Skrivet av mackemong:

Apple må inte vara så innovativa längre men det är fan inte android heller... varje ny sg är bara den senaste hårdvaran fylld till brädden med onödiga funktioner som inte fungerar särskilt bra. Dessutom är os otroligt dåligt optimerat...

Finns ju en Google Edition av S4...

Medlem
Skrivet av Siken:

Igår utannoserade Sony sin nya vattentäta toppmodell "Xperia Z1" och Samsung sin toppmodell "Galaxy Note 3". Men ni skriver bara om iPhone-nyheter som kommer om två veckor?

Tyvärr är iPjone populärt bland journalister


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Siken:

Igår utannoserade Sony sin nya vattentäta toppmodell "Xperia Z1" och Samsung sin toppmodell "Galaxy Note 3". Men ni skriver bara om iPhone-nyheter som kommer om två veckor?

Tyvärr är iPjone populärt bland journalister

Japp, skygglapparna har dom flesta Iphoneanvändarna på sig.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi täcker mobilspel emellanåt och sticker ibland in med hårdvarunyheter. Därmed inte sagt att vi täcker allt om alla mobiler, men vi försöker skriva om sånt som lockar många läsare. Vilket Iphone gör.

Jo, ni kan ju börja skriva nyheter som Aftonbladet.

Tråkigt att se att du ens skriver detta. FZ sjunker mer och mer varje dag, nyheterna börjar tappa intresse när det enbart handlar om "locka flest läsare."

Man märker redan i kommentarsfält att det börjar droppa in kids som saknar kontroll över sig själva.

Dags för en förändring, FZ dör snart.

Skriv svar