Se 14 minuter gameplay från Watch Dogs

Medlem

Delar av det här är ju vad Jimmy Fallon spelade på The Tonight Show.
Lite tråkigt

Medlem

hoppas verkligen man kan stoppa den där pvp grejen. Känns annars som att det kan missbrukas... sen hoppas jag att vissa grejer inte dyker upp för ofta får då blir de ett irritationsmoment snarare än att göra världen mer intressant.

Skrivet av Zymac:

Men fan vad ubisoft är kåta i den den dära "hitta ett radiotorn/utsiktsplats/controlcenter för att låsa upp mer av kartan"-mekaniken.. Vafan, dags för nått nytt Ubi.

I övrigt ser det rätt kul ut,

Det var typ det enda man gjorde i Far Cry 3, så jag håller med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänker bara på Asscreed, animationerna är väldigt lika varandra och dessa Ocp sationer var ju samma sak som view points. Och jag blev lätt besviken av bil jakten, man hackar fram en barikad så skurken krockar sen kör man bara vidare. Borde man inte dra ut han hur bilen och haffa honom eller kolla så han var okej? ja, jag vet inte. Kändes lite korthugget bara. Men jag är skapligt intresserad av spelet, men jag tror det är lite över hypat. iaf för min del.

Medlem

Tappat tron på detta spel. På E3 såg det ut som om det var något unikt. Nu verkar det bara vara ett reskinnat Far Cry eller whatever.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av rysssen:

hoppas verkligen man kan stoppa den där pvp grejen. Känns annars som att det kan missbrukas... sen hoppas jag att vissa grejer inte dyker upp för ofta får då blir de ett irritationsmoment snarare än att göra världen mer intressant.

Blir du Hackad av en annan spelare och sedan stoppar de eller förlorar, så bör de finnas en cooldown på Hacker Invationerna så man inte blir invaderad var annan minut. Och ja de borde finnas ett sätt att stänga av detta så man får lira ifred, för dom som vill.
Men UbiSofr är väl kända för att vara skapligt dumma och göra en del dumma beslut så vi får väl se

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Dinskugga:

Alltså hur kunde han hacka videokamerorna när han inte hade tillgång till det där systemet?

typ 2 minuter in i klippet säger dom att ens karaktär inte kan hacka något för han har inte kontroll över den delen av staden.

30 sekunder senare hacka personen allt som går mer eller mindre.....

Någon som kan förklara?

Jag fattar inte heller den delen.... :S

Han kunde ta sig in i en kamera, snappa upp vem som har koderna han söker. Koderna ska användas för att hacka sig in i nätverket så att han kan hacka enheterna i området. Men ändå kan han göra så här mycket utan att ha hackat sig in än. Makes no sense to me.

Men sen blåser han ju sönder just den vakten som har koderna. Och utan att ens gå förbi kroppen går han till den där terminalen och hackar sig in med koderna han på något mystiskt vis har fått tag i.

http://i.imgur.com/khT0EVr.png

http://i.imgur.com/nr07Au2.png

Använd dina ögon.

Jag använde min öron och blev förvirrad över det mina ögon såg.

Är det "Close range connectivity" som är nyckeln eller vadå? För sekunderna innan sa han ju uttryckligen att man inte kan hacka sig in i mobila enheter i distriktet förrän en bakdörr har installerats i det här kontrolltornet. Då blir jag väldigt förvirrad när han utan problem kan ta sig in i systemen som är vid just kontrolltornet självt.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Ja, det vore ju VERKLIGEN mycket bättre om man var tvungen att öppna ett terminalfönster och skriva in kommandon i realtid i 45 minuter för att ta sig in i ett system. Sen är det ju så jäääävla kass och Hollywood att man inte behöver sova åtta timmar i realtid och inte behöver tanka bilen eller gå och skita. Nej fy fan, det här spelet är alldeles för orealistiskt, kommer inte köpa det.

Du spottar ur dig påståenden som ingen här ens frågat om. Men om du läst Fredriks förhandstitt så hade du kanske förstått varför folk är smått skeptiska.

Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av LVX156:

Ja, det vore ju VERKLIGEN mycket bättre om man var tvungen att öppna ett terminalfönster och skriva in kommandon i realtid i 45 minuter för att ta sig in i ett system. Sen är det ju så jäääävla kass och Hollywood att man inte behöver sova åtta timmar i realtid och inte behöver tanka bilen eller gå och skita. Nej fy fan, det här spelet är alldeles för orealistiskt, kommer inte köpa det.

Fasiken vad bra spelet hade varit om det hade satsat lite på den formen av realism, eller något spel över huvud taget för den delen.

Men dagens ungdom vill bara ha pang pang och Bruckheimerfilmer.

Ja annars finns ju The Sims om du vill sova, äta, skita, jobba i din spelvärld


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av LVX156:

Ja, det vore ju VERKLIGEN mycket bättre om man var tvungen att öppna ett terminalfönster och skriva in kommandon i realtid i 45 minuter för att ta sig in i ett system. Sen är det ju så jäääävla kass och Hollywood att man inte behöver sova åtta timmar i realtid och inte behöver tanka bilen eller gå och skita. Nej fy fan, det här spelet är alldeles för orealistiskt, kommer inte köpa det.

Fast 45 minuter i ett terminal fönster och så har man hackat något "uber" vore även det väldigt hollywood .
Inte riktigt så det går till, bara i filmer med massa flash-instanser.

Medlem

Tycker det känns generiskt. Asscreed med nya texturer.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Tycker det känns generiskt. Asscreed med nya texturer.

ahahha vah?

Medlem

När jag ser detta. Att man kan döda dom här människorna och det är OK för man kan "hacka" deras records och se att dom är dåliga människor. Går inte det rakt emot någon sorts kritik av övervakningssamhället? Och dömma folk efter kort information som man har snott om deras brotts/sjukhistoria? Känns nästan vidrigt när man tänker efter att använda det knepet för att göra dödandet ok i ett spel som detta.

Inte taggad på det här spelet längre, även av fler anledningar.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar