Vad har hänt med Call of duty delen?

Medlem
Vad har hänt med Call of duty delen?

Hej
men vad har hänt på denna del själv spelar jag lite allt möjligt men varför har Call of duty bara dött verkar det som..

nån som vill snacka lite här om kanske kommande cod eller liknande ?

Medlem

Folk har väl ledsnat på hela serien.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ja du så kan det kanske vara men det säljer ju fortfarande eller ?

Medlem

... eller ledsnat att prata om samma spel år ut och år in?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det säljer och folk spelar, men det behöver inte finnas något att prata om för det. Om inte mycket förändras och konceptet är detsamma finns det snart ingen grund för nya diskussioner, utan det blir samma ämne som tas upp hela tiden.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det finns ju inget att diskutera...

Har för mig att för några månader sen tittade jag in i den delen, fanns ju knappt någon som höll diskussioner igång

Skägg.
10 Chambers

Tror att serien har börjat stagnera, även om den dominerar på Xbox Live i mest spelade online.


signatur
Skribent

Undra om Ghost ger en nytändning, tycker ändå Black Ops är helt ok. Inget fantastiskt, men ändå.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Undra om Ghost ger en nytändning, tycker ändå Black Ops är helt ok. Inget fantastiskt, men ändå.

Hundar!


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tror att serien har börjat stagnera, även om den dominerar på Xbox Live i mest spelade online.

CoD: Ghosts kommer nog sälja multum som vanligt, men sedan sparkar de nog sig själva i baklyktan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Innan detta året är slut ska jag köpa det nya Call Of Duty:Ghosts.Sedan väntar jag på MW4 också.

1
Skriv svar