Hearthstone-betan har nått Europa!

Robot
Medlem
Hearthstone-betan har nått Europa!

Hade varit underbart om man fick tag i en beta nyckel

Medlem
Medlem

Skulle inte varit helt fel om man fick en nyckel!

Medlem

Helt omöjligt att få tag i en nyckel. Har varit med i varenda lottning, tävling på fansites, forums, streams och facebookgrupper. Men ingenting hittils.

Medlem

Skönt att Eu får testa att spela det nu med. Fick tyvärr ingen nyckel vilket hade varit underbart. Men känner att även om jag inte får någon nyckel under betan så kommer ju spelet relativt snart så det är bara att vänta

Medlem

Har inte heller fått en nyckel...Det skulle vara kul och höra om det finns nån här som faktiskt fått en nyckel. Det kan ju inte ha varit många nycklar de har delat ut.

Medlem

Blir inte arg om nån vill skicka en key

Medlem
Skrivet av Herk:

Blir inte arg om nån vill skicka en key

+1 här. Kanske t.o.m. blir glad!

Inaktiv

Här har FZ nåt att bita i. Fixa nycklar till det här nu och ni får de gladaste besökarna som nånsin vistats på en hemsida : ))

Medlem

Önskar jag hade en dödsfiende på fz.forum så jag kunde skriva "X.X har beta nyckel att ge bort gratis. Bara att pm'a så ger han bort den."... ack varför måste jag vara en av de snälla killarna...

Medlem

Fixa nycklar, dela ut i supporterlounge


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag läste Stonehearth... vilken besvikelse.

Geeks Gaming

Mee want!
Tittar på klipp från de varje dag vill ha vill ha vill ha

Inaktiv

Den som ger mig en nyckel får något fint tillbaka

Moderator | Testpilot
Skrivet av saru:

Fixa nycklar, dela ut i supporterlounge

Dela ut till ALLA. Ni betalade inte för att få sådana bonusar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är så jäkla sugen på det här spelet, får samma känsla i kroppen som när iPad presenterades, visste att det här skulle kunna bli stort

Medlem

Ganska roligt hur negativa folk var när blizzard utannonsera detta spel och alla klaga på att det bara var ett fjantigt kortspel, men fan va folk är taggade på betan när dom sett lite av spelet ^^

Medlem
Skrivet av Wartoz:

Har inte heller fått en nyckel...Det skulle vara kul och höra om det finns nån här som faktiskt fått en nyckel. Det kan ju inte ha varit många nycklar de har delat ut.

Jag har nyckel, spelet är roligt och mycket beroendeframkallande.

Medlem
Medlem

Aja får ta och vänta på releasen, Blizzards opt-in är värdelös för den låter mig aldrig få komma in. Har inte gjort det under de åren de haft opt-in iaf.

Medlem

När det gäller beta keys är alla jätte snälla. Men annars gnälls det på/åt redaktionen om dom skriver nått fel

Medlem

Börjar bli smått irriterad över hur Blizzard sköter det här med betan...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Chnum:

Aja får ta och vänta på releasen, Blizzards opt-in är värdelös för den låter mig aldrig få komma in. Har inte gjort det under de åren de haft opt-in iaf.

Det är väl värdelöst på samma sätt ett lotteri är värdelöst? Du har haft otur/inte varit target för beta av någon anledning. Tråkigt men gör knappast deras opt-in värdelös.

Beta existerar för att nöta ut buggar och fel, inte för att folk har något privilegium att få spela nya spel innan dom släppts.

Medlem
Skrivet av iNemeq:
Skrivet av Chnum:

Aja får ta och vänta på releasen, Blizzards opt-in är värdelös för den låter mig aldrig få komma in. Har inte gjort det under de åren de haft opt-in iaf.

Det är väl värdelöst på samma sätt ett lotteri är värdelöst? Du har haft otur/inte varit target för beta av någon anledning. Tråkigt men gör knappast deras opt-in värdelös.

Beta existerar för att nöta ut buggar och fel, inte för att folk har något privilegium att få spela nya spel innan dom släppts.

Och nöta ut buggar är något jag aldrig får chansen till att göra Jag vet hur viktigt det är att hitta och raportera buggar. Och ja lotteri är helt värdelöst med för man vinner inget på det, när du väl vinner något så har du förlorat mer pengar än vunnit.

Medlem

Så länge man får spela med Lich King är jag nöjd.

Men jag tror Blizzard All Stars kommer stilla min Lich King hunger istället.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag har t.o.m. en hearthstone-sida som har cirka 10 000 besökare om dagen, ändå blev det ingen beta för mig.

Medlem

[brag]Jag fick betanyckel![/brag]


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

[brag]Jag fick betanyckel![/brag]

NEJ DET HAR DU INTE NEJ DET HAR DU INTE NEJ DET HAR DU INTE LALALALALALALALALA

Medlem

Om det är någon som spelar EU-betan, adda mig för att spela lite vänskapligt med våra nybörjarlekar!

bjosarn#1749


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar