Dags att bära klocka igen

Skägg.
10 Chambers
Dags att bära klocka igen

#blogg


signatur
Medlem
Dags att bära klocka igen

Riktig miss ifall de bara kommer med plastarmband, med tanke på att en inte helt obetydlig del av befolkningen är känslig mot just plast.

Medlem

Föredrar mina klockor analoga.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Athaleos:

Riktig miss ifall de bara kommer med plastarmband, med tanke på att en inte helt obetydlig del av befolkningen är känslig mot just plast.

Nog tillräckligt få för att inte störa en lansering av en cool produkter som mestadels kommer att köpas av early adopters.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Athaleos:

Riktig miss ifall de bara kommer med plastarmband, med tanke på att en inte helt obetydlig del av befolkningen är känslig mot just plast.

Nog tillräckligt få för att inte störa en lansering av en cool produkter som mestadels kommer att köpas av early adopters.

Nej, men fortfarande en marknadsandel som de skulle behöva nå ut till, men givetvis inget som kommer påverka lanseringen nämnvärt.

Den är snygg, men jag är så van att ha klockan i mobilen nu att det skulle vara svårt att gå tillbaka.

Jag köper nog G.Note 3 när den släpps istället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har haft klocka länge, det är väldigt praktiskt, går mycket snabbare att kolla där än att kolla på telefonen.

Gotta go fast!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

En sån här pryl skulle kunna göra så att man köper en större telefon, typ en Galaxy Note. Trevliga, men för stora att släpa fram när det ska ringas.


signatur
Medlem

Hoppas någon portar cooking mama till detta ur så Calle kan få sin dagliga dos när han än behöver

Medlem

Har aldrig slutat använda klocka, mycket smidigare än en mobil samt en snygg accessoar.

Medlem

Kan inte se videon just nu men gissar på att det handlar om Samsungs nya armbandsur? Tycker 2500:- är alledes för dyrt med tanke på prestanda och att batteriet bara klarar ett dygn. Ett dygns batteritid för ett armbandsur är alledes för lite.

Är dock intresserad om det kommer något liknande, behöver dock vara billigare och ha bättre batteritid.

Skribent
Skrivet av BeeJac:

Hoppas någon portar cooking mama till detta ur så Calle kan få sin dagliga dos när han än behöver

Han kommer bli intagen. Hur skulle det se ut om någon stirrar på sin klocka i åtta timmar. Tror knappast Sankt Görans köper att han väntar på sitt långkok.

(Mentalsjukhuset heter väl så i Stockholm?)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Får väl se hur detta URartar sig ... hehehe ...

Medlem

Bara jag som inte riktigt kan ta den seriöst? Nog är det ballt och så, men tycker nog att ett klassiskt, analogt armbandsur ser mycket stiligare ut... eller så är jag lite gammalmodig.

phi
Medlem
Skrivet av Xzander:

Bara jag som inte riktigt kan ta den seriöst? Nog är det ballt och så, men tycker nog att ett klassiskt, analogt armbandsur ser mycket stiligare ut... eller så är jag lite gammalmodig.

Jag håller med men kan samtidigt se potentialen i dessa wearables men jag har dock svårt att se mig själv börja använda en. Fast å andra sidan sa jag samma sak om surfplattorna och idag använder jag min iPad dagligen.

Mitt IWC-ur får hänga med ett tag till

Medlem

Oj..

Trodde den skulle vara smidigare..
Väntar nog och ser vad som kommer framöver.

Är det bara jag, eller är den inte väldigt seg.
Särskilt med tanke på att den är helt tom..?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av BeeJac:

Hoppas någon portar cooking mama till detta ur så Calle kan få sin dagliga dos när han än behöver

Han kommer bli intagen. Hur skulle det se ut om någon stirrar på sin klocka i åtta timmar. Tror knappast Sankt Görans köper att han väntar på sitt långkok.

(Mentalsjukhuset heter väl så i Stockholm?)

Jag bor ju vid gamla Långbro Sjukhus...


signatur

Varför o varför behöver jag en kamera till på min smarta klocka?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns som en såndär som dom har i StarTrek, som dom trycker på och sedan talar i.

Jag vill gärna ha en klocka med touch-skärm och med lite mer funktioner, men talar och tar bilder med den är att gå för långt. Hoppas dom släpper lite-versioner också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar