The Wonderful 101

emj
Medlem

Fast en hel del av oss vill uppenbarligen slippa dom här jobbiga Ass'n'Boobs spelen, vissa är lätta att identifiera på förpackningen, men en del måste på pekas av recensenter.

@Bojkott Jag kände likadant när jag såg Power Rangers som när jag såg denna trailer; En besvikelse, och tröttnadskänsla.

Ångrar att jag inte läste recensionen innan jag såg trailern. Och ja det hade varit en annorlunda sak om "Mr Wedgewood" börjat humpa sin näve.. Inte bättre men annorlunda.

Medlem

Ställer mig också i ledet att det borde vara + istället för -.

Medlem

Fler tutt och rump panoreringar åt folket!

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av Johan:

Rumpa-till-bröst-panorering på kvinnliga karaktärer

Så det där ger minus nu för tiden. Japanska spel/anime/manga har i princip alltid haft en hint av "sexism" (använder ordet löst här) och ska det ges ut minuspoäng för sånt så ser jag fram mot er totalsågning av Bayonetta 2.

Så bara för att 'alltid varit så' så får man inte kritisera det? Ska man acceptera något som inte passar in i ett modernt samhälle för att det 'alltid varit så'?

Jag tycker det är bra att FZ tar upp sånt här i spelvärlden.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Så bara för att 'alltid varit så' så får man inte kritisera det? Ska man acceptera något som inte passar in i ett modernt samhälle för att det 'alltid varit så'?

Jag tycker det är bra att FZ tar upp sånt här i spelvärlden.

spel ska formas efter hur det moderna samhället ser ut? Ursäkta mitt språk men fy fan vad tråkigt det skulle bli.

12
Skriv svar