Microsoft: "Xbox 360 håller tre år till"

Medlem

Tre år av halvtaskiga portningar till mediokra spel, t.ex. spel baserade på barnfilmer m.m.

Yay.....

jkw
Medlem

Uppgraderade från 360 till PS3, så, nej!

Medlem

Exakt vad jag ville veta.. Att hårdvara som var utdaterad redan 2008 ska hålla i tre år till. Om nu inte microsoft har i hemlighet bytt ut hela konsolen så...

Nej.

Medlem

Undrar hur många utav er som var nejsägare när Sony valde att ge Ps2an 13 års levnadstid.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

jag ser inte problemet, jag tkr bara det är positivt att de fortsätter stödja den konsolen om man vill ha en ny så köp det men för de som väntar ett tag så är ju denna nyheten grym.
Folk bara hatar på ms nu för att ha något o hata.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Inaktiv

NEJ! GÅ OCH LÄGG ER MICROSOFT!

Medlem
Skrivet av Ischim0n:

Nej. Detta visar bara hur konsoler förstör spelutvecklingen.

på vilket sätt då?,.

var snäll och förklara hur tex NES,SEGA,Playstation osv har förstört spelutvecklingen,...

idioti och säga så som du gör

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Exakt vad jag ville veta.. Att hårdvara som var utdaterad redan 2008 ska hålla i tre år till. Om nu inte microsoft har i hemlighet bytt ut hela konsolen så...

Nej.

det är ju kanonbra att dom inte bara ger upp 360`n , knappast alla kommer byta till xbox one på dag 1.
hur skulle det se ut om dom bara stänger ned allt som har med online att göra för xbox360 samma dag som xbox one släpps...
att microsoft säger såhär gör att man som konsument kan känna trygghet i det man köpt och att det inte är bortkastade pengar att köpa en billig 360 som ens ungar kan lira på i ett år lr två år,

hur skulle det se ut om varje gång en ny telefon släpps så blir den tidigare versionen obrukbar,.

Medlem

Jag tycker också det är skönt att höra att min gamla konsol får fler spel och stöd i tre år till. Jag förstår mig inte på varför den inte skulle få det. Där kommer ju definitivt vara gott om små-spel i framtiden som passar perfekt till XBLA, till båda 360 och XBONE.

123
Skriv svar