Call of Duty: Strike Team blandar action och strategi

Robot
Call of Duty: Strike Team blandar action och strategi
Call of Duty: Strike Team blandar action och strategi

Räcker det inte snart?


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Skribent
Skrivet av ThePunisher_313:

Räcker det inte snart?

Säg det till dina medmänniskor som köper spelen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hoppla, en nyhet med "Call of Duty" i rubriken, då måste jag in och kommentera om hur dåligt det är och hur lite jag bryr mig!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Hoppla, en nyhet med "Call of Duty" i rubriken, då måste jag in och kommentera om hur dåligt det är och hur lite jag bryr mig!

Hannu in disguise?

Medlem
Medlem

penga kåta utvecklare?.... för hellskotta!..

sluta skit ut spel..

jisses!!!


signatur

//Peace out

Medlem

Hur orkar alla bry sig.... Köp inte spelet. Varför ödsla tid på att hata ...

Medlem
Skrivet av Joppenator:

Hur orkar alla bry sig.... Köp inte spelet. Varför ödsla tid på att hata ...

Ja, varför gnälla? För världen utvecklas och samhället utvecklades genom att folk inte brydde sig.. Tänk dig vad lite Edison brydde sig när han utvecklade den första glödlampan. Han måste bara ha suttit där och inte gjort ett smack för att lampan sedan ska ha ramlat ner från en blå himmel. -.-

Medlem

Kan faktiskt vara intressant. Hur många actionspel finns till iPad? Hur många av dem har lyckats? Detta spel möjliggör dessutom en taktisk översikt över kartan, förutom FPS. För 49kr kan man leva med att detta spel inte handlar om övertygande story, men nog hade det varit skoj med ett multiplayer-läge. Vad jag kan utröna så verkar det inte innehålla micro-köp, så man får vad man betalar för.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Joppenator:

Hur orkar alla bry sig.... Köp inte spelet. Varför ödsla tid på att hata ...

Ja, varför gnälla? För världen utvecklas och samhället utvecklades genom att folk inte brydde sig.. Tänk dig vad lite Edison brydde sig när han utvecklade den första glödlampan. Han måste bara ha suttit där och inte gjort ett smack för att lampan sedan ska ha ramlat ner från en blå himmel. -.-

Det var väldigt länge sedan jag läste ett inlägg som innehöll så mycket verklighetsfrånvänt och korkat babbel som du just skrev. Grattis, du lyckades.
Att jämställa samhällsnyttan av Thomas Edisons uppfinningar med de som sitter i FZ:s kommentarsfält och skriver "MJÖÖÖÖÖÖÖLK!" eller "sluta utveckla spel jag inte gillar!" visar på en synnerligen usel analytisk förmåga. För att inte tala om respektlösheten i att devalvera hans framsteg med att påstå att han var motiverad av "gnäll".


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Joppenator:

Hur orkar alla bry sig.... Köp inte spelet. Varför ödsla tid på att hata ...

För att det påverkar spelbranschen på ett negativt sätt när spel fortsätter söndermjölkas , oavsett ifall jag köper det eller ej.

Ungefär samma som politiken fungerar, oppositionen uttrycker sitt missnöje och framför alternativa åsikter som leder till att folk eventuellt ändrar uppfattning, i detta fall kanske överväger om det verkligen är värt att lägga pengar på spel som CoD.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Joppenator:

Hur orkar alla bry sig.... Köp inte spelet. Varför ödsla tid på att hata ...

Ja, varför gnälla? För världen utvecklas och samhället utvecklades genom att folk inte brydde sig.. Tänk dig vad lite Edison brydde sig när han utvecklade den första glödlampan. Han måste bara ha suttit där och inte gjort ett smack för att lampan sedan ska ha ramlat ner från en blå himmel. -.-

Det var väldigt länge sedan jag läste ett inlägg som innehöll så mycket verklighetsfrånvänt och korkat babbel som du just skrev. Grattis, du lyckades.
Att jämställa samhällsnyttan av Thomas Edisons uppfinningar med de som sitter i FZ:s kommentarsfält och skriver "MJÖÖÖÖÖÖÖLK!" eller "sluta utveckla spel jag inte gillar!" visar på en synnerligen usel analytisk förmåga. För att inte tala om respektlösheten i att devalvera hans framsteg med att påstå att han var motiverad av "gnäll".

Jämför gnäll och försök att förbättra saker och ting som en grundsten i mänsklighetens utveckling. Men men.. Om vi ska dra en annan jämförelse.. Hur tror du det skulle gå i politiken om folk inte gnällde? Att säga åt andra att sluta gnälla för att sedan gnälla på dessa är hyckleri. Call of duty-serien är en parodi av vad serien en gång stod för. Den dog dagen då MW2 släpptes och Activision fortsätter att försöka piska en död häst. Jag kommer att fortsätta gnälla på Activision och deras misshandel av denna serie.. Varför? Jo, för om jag slutar gnälla så har jag indirekt accepterat vad Activision gör med serien och då kan jag ju lika gärna köpa skiten och bete mig som alla andra hjärndöda zombies som köper spelet för att det är Call of duty.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Jämför gnäll och försök att förbättra saker och ting som en grundsten i mänsklighetens utveckling. Men men.. Om vi ska dra en annan jämförelse.. Hur tror du det skulle gå i politiken om folk inte gnällde? Att säga åt andra att sluta gnälla för att sedan gnälla på dessa är hyckleri. Call of duty-serien är en parodi av vad serien en gång stod för. Den dog dagen då MW2 släpptes och Activision fortsätter att försöka piska en död häst. Jag kommer att fortsätta gnälla på Activision och deras misshandel av denna serie.. Varför? Jo, för om jag slutar gnälla så har jag indirekt accepterat vad Activision gör med serien och då kan jag ju lika gärna köpa skiten och bete mig som alla andra hjärndöda zombies som köper spelet för att det är Call of duty.

För att vara en död häst så springer den extremt snabbt.

Här är något som kanske är nytt för dig. Activision lyssnar inte på kritik ifrån de som inte gillar spelet. De läser fakta i form av antal sålda enheter. Och den säger klart och tydligt att de gör helt rätt med CoD-spelen.
Utvecklarna av CoD-spelen lyssnar inte heller på kritik ifrån de som inte gillar spelet, de lyssnar på konstruktiv kritik och feedback från de som spelar spelet regelbundet.

Varför ska man som spelskapare försöka blidka de som hatar det man gör?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar