Se zombieklasserna i Plants vs Zombies: Garden Warfare

Robot
Se zombieklasserna i Plants vs Zombies: Garden Warfare

Plants vs Zombies som gullig actionspel - spela någon av dessa fyra hjärnmumsare.

#the-division-2, #mirrors-edge-2, #plants-vs-zombies-garden-warfare


Medlem
Se zombieklasserna i Plants vs Zombies: Garden Warfare

Braaaaaaaaains!

Klockrent MP lir a´la TF2


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Klockrent MP lir a´la TF2

Jag vet inte vilket TF2 du lirar. Inte ens humorn är lik, om jag får tycka. Speltempot verkar ju gjort för absoluta nybörjare eller småbarn, och det är helt okej för min del, inget jag kommer vilja lira dock.

Medlem

That buttcrack.... Det ser jävligt kul ut faktiskt

Medlem

Bara spelet inte endast är en front för mikrotransaktioner i deras affär.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tycker första var riktigt skoj, så hoppas på detta också! #BRAINZ #GAAR

Medlem

Okej nu kanske jag inte fattade riktigt - skulle aldrig falla mig in att spela det på mobilen då mobilspel är enligt mig som äkta gamer är en sorglig ursäkt till spel: till för tonåringar och vuxna som försöker sig på att "spela spel och vara lite hippa"! Jag spelade förra varianten på Pc och Xboxen.

Medlem

Spelet använder FROSTBITE 3!! Kommer ju bli hur jävla ballt som helst, lär bli riktigt hetsigt när man ska sitta och köra co-op med polare och det bara är totalt kaos på hela banan! Givet köp!

---------------------------------------

Saxat från IGN: http://www.ign.com/articles/2013/09/03/plants-vs-zombies-gard...

PopCap revealed to ShackNews today that Plants vs. Zombies: Garden Warfare will launch for $39.99 on Xbox One, and $29.99 on Xbox 360 and PC. It will be available digitally, or as a physical disc in retail stores.

Garden Warfare will be multiplayer-only, with DLC and updates to follow post-launch. A PopCap spokesperson confirmed to IGN that the following three main game types will be included:

24 player multiplayer game modes
4 player online co-op game modes
2 play split screen co-op for Xbox One only

Skrivet av burkmopp:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Klockrent MP lir a´la TF2

Jag vet inte vilket TF2 du lirar. Inte ens humorn är lik, om jag får tycka. Speltempot verkar ju gjort för absoluta nybörjare eller småbarn, och det är helt okej för min del, inget jag kommer vilja lira dock.

Tänker ju mest på den animerade stilen, rocket jumpande zombies, eldkastare, säkert någon heavy typ planta o.s.v du hajar kanske


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av MsGamerSE:

Okej nu kanske jag inte fattade riktigt - skulle aldrig falla mig in att spela det på mobilen då mobilspel är enligt mig som äkta gamer är en sorglig ursäkt till spel: till för tonåringar och vuxna som försöker sig på att "spela spel och vara lite hippa"! Jag spelade förra varianten på Pc och Xboxen.

Ehm...va?

Medlem

Gillar det grafiska, ska bli kul att se hur riktigt gameplay kommer bli

1
Skriv svar