The Force unleashed

MFC
Medlem
The Force unleashed

Lucasarts kommande "The force unleashed" verkar bara komma till konsollerna (XBox360, PS3).. snälla.. jag kan acceptera att man släpper till konsollerna först men snälla säg att den kommer till PC också!

Någon som vet?

Har googlat men det verkar inte finnas någon info om att den kommer till PC. Det närmaste jag kan hitta är "Other plattforms: Not confirmed" men det kan man ju tolka som man vill.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Rotat runt på starwars.com som medlem, men inte hittat mer än det du skriver.
Jag tror faktiskt Lucasarts enbart kör detta till konsoll.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Tror det med tackvare att piratkoperingen är så bred på PC

MFC
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Tror det med tackvare att piratkoperingen är så bred på PC

jo, det lär ju vara det som är orsaken.. trist bara för konsoller (smaken är ju som baken..) suger!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Jag tror att SW: TFU kommer till PC också.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

MFC
Medlem
Skrivet av DarthZ:

Jag tror att SW: TFU kommer till PC också; varför tänker jag inte säga.

du tror?.. jag hoppas.. för Lucasarts är det nog bäst.

Riktigt trött på att Lucasarts måste göra så här, förra gången jag blev ruggigt besviken var när dom släppte Rogue Squadron 2 till allt utom PC (kändes så iaf).


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Men hur många spel som har varait konsoll endast har vi inte sett komma till PC ett par månader senare... typ massor

Medlem

Synd att det inte kommer till PS2 fast det skulle väl inte vara så bra grafik då:(


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Synd att det inte kommer till PS2 fast det skulle väl inte vara så bra grafik då:(

Jodå det kommer tydligen till PS2.
Konstigt nog.

MFC
Medlem

Inget nytt om detta?

Det ser verkligen inte ut som om detta kommer till PC, inte till releasen iaf. Riktigt patetiskt.

Jag tänker INTE köpa en jävla konsoll bara för att spela ETT spel på den. Konsoller är för mig totalt värdelösa. Det kommer ju ny XBox-version snart varannat år. Och billiga är dom inte heller.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Det kommer ju ny XBox-version snart varannat år. Och billiga är dom inte heller.

Varannat år? Det nya konsolerna släpps med ett mellanrum på ungefär 5 år. En dator lär du uppgraderar ungefär var tredje för att du ska kunna spela de senaste spelen. Du menar även att datorer är billigare än konsoler? Pfft... bara skitsnack för att klanka ner på något du har fått för dig att du inte gillar. Jag var ingen större konsolmänniska innan jag köpte min 360 men nu kan jag säga att jag mer eller mindre har gått över till att spela spel på konsol. Det är mycket mer spelglädje på 360 än vad det är på PC.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Tja, jag undrar när spelet kommer ut, har sett på många sidor att den kommer ut i år..men många säger att den kommer 2008

Inaktiv

Tja, jag undrar när spelet kommer ut, har sett på många sidor att den kommer ut i år..men många säger att den kommer 2008

Medlem

Var det inte preliminärt framflyttat till mars 2008?

Medlem

Skulle vilja köpat men priset är inte det bästa, får nog vänta ett tag:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ska man tro Webhallen så kommer den komma till PC.
Iallafall enligt sök resultatet när jag sökte på det
detta säger at det kommer till följande: PC, PS2, PS3, 360, PSP, DS & Wii

Resultat (länk): http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=The+Force+Unleashed&x...

Medlem
Skrivet av mattzor:

Tja, jag undrar när spelet kommer ut, har sett på många sidor att den kommer ut i år..men många säger att den kommer 2008

Har läst på Lucasarts hemsida och där stod det att SW TFU kommer till 2008, inte till 2007:(


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

det kommer inte till pc men konstigt nog kommer det till ps2 också.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av mattzor:

Tja, jag undrar när spelet kommer ut, har sett på många sidor att den kommer ut i år..men många säger att den kommer 2008

Den kommer i april 2008


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Exakt - inget till PC. Webhallen bekräftar och det står även på lucasarts hemsida.

Synd...


signatur

//Snaazex

Inaktiv

Vafan, jag vill inte köpa en konsol för att spela ett spel. :/ Jävla Lucasarts.

Medlem
Inaktiv

Lugnt, kommer nog till PC om ett litet tag.
Som Mass Effect som var meningen att vara en X360 exclusive.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Verkar halv coolt men kan inte mäta sig med KOTOR


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Har kollat runt på en del forum lite överallt och vad ryktena säger så ska det komma till PC, fast inte förräns 2009 tyvärr


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Synd att man måste vänta tills sommar på release

Medlem
Skrivet av AkirA:

Rotat runt på starwars.com som medlem, men inte hittat mer än det du skriver.
Jag tror faktiskt Lucasarts enbart kör detta till konsoll.

Jag anar en revolution....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Nån som vet om man kommer kunna spela online?

Medlem

Förmodligen det är få konsolspel i dagens läge som inte bjuder på nån form av online-spel idag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar