Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 kommer till PC i år

Robot
Medlem
Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 kommer till PC i år

Jag hade ju hellre sett en riktig uppföljare til Sniper Elite, men Zombiespelet kanske sålde bättre än V2?

Medlem

åååh aaaah ojojoj


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Vad är det med folk och zombier nu för tiden? Allt verkar ju handla om zombier snart..

Skribent
Skrivet av Jozo:

Jag hade ju hellre sett en riktig uppföljare til Sniper Elite, men Zombiespelet kanske sålde bättre än V2?

Sniper Elite 3 är på gång.

Skrivet av bushkalle:

Vad är det med folk och zombier nu för tiden? Allt verkar ju handla om zombier snart..

Det är inte problem med zombier i sig, utan vad man gör med dom.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Alltså jag älskar Zombie filmer och även många av spelen, men även jag tycker att det börjar bli väl mycket zombies i allting nu!? Dom dödar det som är så bra med det, för som vanligt ska dom mjölka sönder nåt som folk gillar tills folk TRÖTTNAR!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Jozo:

Jag hade ju hellre sett en riktig uppföljare til Sniper Elite, men Zombiespelet kanske sålde bättre än V2?

Sniper Elite 3 är på gång.

Gött, det hade jag missat.

Youtuber
Skrivet av bushkalle:

Vad är det med folk och zombier nu för tiden? Allt verkar ju handla om zombier snart..

Finns lite forskning om just sådant. Skräck går i vågor, och vi är just nu inne i en Zombie-våg, 90-talet så var det slashers, sen hade vi vampyrer, och nu zombies, snart kommer det slashers igen...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Fram med fler zombies!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Släpp nazi zombie till 360 istället

Till next gen? Muahaha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Tydligen verkar formeln lyda "Zombie + X = Succé". Och som Johan Olander påpekade så är inte zombierna i sig problemet utan vad man gör med dom. Det viktiga i ("zombie")spel är kanske just inte om det är zombies/aliens/infected/demoner eller whatevs utan att gameplayet är bra men samtidigt kan jag hålla med om att det börjar vara jäkligt mycket zombies nuförtiden men dom är onekligen goa.

Medlem

Ja till och med Train Simulator har väl någon zombie-dlc?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hela grejen med Zombie spel är att slåss mot dem blir ofta enformigt och hjärnlöst. Spel måste ha nått extra som gör ting underhållande. Tyckte förra Sniper elte: nazi zombie army saknade just det,

Grymt namn dock:) zombie + nazi + sniper + elite. Saknas bara ninjas i titeln.

Medlem

Kan aldrig få nog av zombies.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Däremot är det bra gjort, i film eller spel, så får dom göra hur många som helst. Jag klagar på allt skit som dom försöker slänga ut med zombies, just för att det är inne med det nu.

Men World WAR Z är en av dom bättre zombiefilmer jag sett, fast fortfarande är Dawn of the Dead ultimate zombie filmen nr1 och efter den kommer faktiskt parodin Shaun of the Dead! Då ska vi inte ens snacka om The Walking Dead, bästa serien nånsin på tv! Men även I Am Legend (inte riktigt zombies, men samma stuk), eller behöver inte ens vara Zombies, END of THE WORLD filmer generellt älskar jag! Sluta bara mjölka sönder de helt?!

Men som sagt, så länge det är BRA gjort så klagar jag inte alls, Dead Nation, Dead Rising 1 och nu 3an verkar bra. Gillade ZombieU till WiiU, typ enda spelet jag spelade på min WiiU innan jag sålde skiten, nej förlåt bytte den mot en laptop.

Däremot är Sniper Elite V2 riktigt bra spel tycker jag, och ser fram emot 3:an om det stämmer, men alla dåliga Zombie filmer och spel kan dom sluta gärna producera, och sluta mjölka sönder allt bra jämt. För det blir för mycket skit, folk tröttnar, så får vi inga fler zombier filmer på 10-20år innan nästa våg kommer (om vi finns kvar 2033, vi har nog alla dött då ändå av ARMAGEDDON!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bara jag som tycker att det fanns riktigt bra delar i Sniper Elite Nazi Zombies?

Visst det blev enformigt när man väl spelat igenom spelet.

Men det fanns en del scener i spelet som jag inte har upplevt i någon annan zombie-shooter. Ljuvligt när stora dörrar öppnas och man ser bara skuggorna av horder av zombies som är på g att vilja äta upp dig!

Medlem

Kommer detta också ha en fin liten överdriven mega-über-ultra-super-duper-world-domination-of-doom setting i video settings med?


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

1
Skriv svar