Fredagslåten!

Medlem
Fredagslåten!

Jag slår ett slag för Jakob Hellman, men vill ha mer!

http://www.youtube.com/watch?v=oDO2m6L5Kuk

Ge mig lite svensk pop, inget skit

Edit: Som någon kommenterade på youtube, roligt slut på urlen


signatur

IDKFA

Medlem

En klassiker, synd att han blev bränd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Han gjorde ett samarbete med en av Luleås bästa och hängde dessutom med på turnén. Så helt utbränd är han inte, tack och lov.

Medlem
Skrivet av Megaloman:

https://www.youtube.com/embed/KjBjCJw3XwQ

Han gjorde ett samarbete med en av Luleås bästa och hängde dessutom med på turnén. Så helt utbränd är han inte, tack och lov.

Såg han i göteborg under turnen, stålet var tyvär ingen höjdare. Däremot var Jakob grymt bra A+


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Han gjorde ett samarbete med en av Luleås bästa och hängde dessutom med på turnén. Så helt utbränd är han inte, tack och lov.

Såg han i göteborg under turnen, stålet var tyvär ingen höjdare. Däremot var Jakob grymt bra A+[/quote]

Stålet har blivit mycket bättre och utvecklats rejält på sistone tycker jag. Sedan de släppte Supernova har de taggat till.

Medlem
Skrivet av Megaloman:
Skrivet av mrFluffy:

Han gjorde ett samarbete med en av Luleås bästa och hängde dessutom med på turnén. Så helt utbränd är han inte, tack och lov.

Såg han i göteborg under turnen, stålet var tyvär ingen höjdare. Däremot var Jakob grymt bra A+

Skrivet av Megaloman:

Stålet har blivit mycket bättre och utvecklats rejält på sistone tycker jag. Sedan de släppte Supernova har de taggat till.

Någon låt du kan rekommendera? Jag är inte den som är den, bara sett de live med Jakob så.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Någon låt du kan rekommendera? Jag är inte den som är den, bara sett de live med Jakob så.

Visst! Sjätte Februari, Dystopi III Lutak och covern på Vapnets Ge Dom Våld. Annars är skivorna bara åtta låtar långa, så lyssna igenom om du gillar svensk pop.

Medlem
Skrivet av Megaloman:
Skrivet av mrFluffy:

Någon låt du kan rekommendera? Jag är inte den som är den, bara sett de live med Jakob så.

Visst! Sjätte Februari, Dystopi III Lutak och covern på Vapnets Ge Dom Våld. Annars är skivorna bara åtta låtar långa, så lyssna igenom om du gillar svensk pop.

Ok, ska dra igång den skivan när jag knäcker första fredagsölen då


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Megaloman:

https://www.youtube.com/embed/KjBjCJw3XwQ

Han gjorde ett samarbete med en av Luleås bästa och hängde dessutom med på turnén. Så helt utbränd är han inte, tack och lov.

Det var inte riktigt utbränd jag menade, snarare bränd av branschen. Betänk att det var 1988 han släppte Jakob Hellman ... och stora havet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Det var inte riktigt utbränd jag menade, snarare bränd av branschen.

Jo, jag förstår det. Men alla ursäkter att posta om Hellman och Magnus Ekelund är bra sådana.

Medlem
Skrivet av Megaloman:
Skrivet av Tybalt:

Det var inte riktigt utbränd jag menade, snarare bränd av branschen.

Jo, jag förstår det. Men alla ursäkter att posta om Hellman och Magnus Ekelund är bra sådana.

Hehe! Sant!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar