Assassin's Creed IV – Ubisoft visar upp det stora blå

Robot
Assassin's Creed IV – Ubisoft visar upp det stora blå

AssCreed - Far Cry 3 - Edition


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och för den som föredrar YouTube:


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Medlem

Oh fan vad detta kommer bli underbart, älskar detta pirat tema. Hoppas det är mycket undervatten ställen

Assassins creed 4, GTA V och Beyond two souls ja vintern är räddad

Medlem

Gillar inte riktigt att när han slåss mot en gubbe så står den andra fienden med svärdet mot ryggen och väntar på sin tur. Måste hålla med walter_iego att detta ser ut som ett nytt farcry, ser dock inget dåligt med det

Medlem
Skrivet av Insanity:

Och för den som föredrar YouTube:

https://www.youtube.com/embed/ScIR0HUyMlI

föredrar youtube= alla

Inaktiv
Skrivet av Insanity:

Och för den som föredrar YouTube

För de som föredrar allra högsta kvalite på filmen i nerladdningsbart format:
http://www.gamersyde.com/news_10_minutes_of_exploration_in_ac...

Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Totte - måste du låta så negativ i precis alla dina kommentarer? Kan du inte skriva något konstruktivt ibland, det skulle vara skönt för omväxlings skull.

Du kritiserade mig för ett inlägg för någon månad sedan, och det tyckte jag var bra; utan öppenhet kommer man inte vidare.

Jag tror FZ vid flertalet tillfällen berättat att de håller på och ser över saken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Endless supply of harpoons


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

#1 snarare far cry 3 Assassins Creed edition.

Medlem

NU blev jag intresserad på riktigt! Ser riktigt läckert ut, och jag har vant mig vid idén på pirat-temat till slut. Kul att de vågar variera sig så mycket som de gör. Nu kommer det hänga på karaktären och storyn om spelet slutligen kommer att bli uppskattat, och det vet man inte förens man har spelat igenom själv. Det var den biten som senaste spelet föll på för mig, så hoppas det blir annorlunda denna gång. Ser väldigt lovande ut än så länge.

Medlem

kan inte vänta på AC4 fast eftersom jag vill spela det på Ps4 måste jag vänta 4 veckor

Medlem
Skrivet av Ankh:

Endless supply of harpoons

De har inte oändligt med harpuner, kollar du i nedre högra hörnet så ser du en mätare.

Medlem

Usch vilket jobbigt dilemma det här blev. Det här ser riktigt kul ut, men har inte orkat spela igenom trean eftersom det nog är ett av de värsta spelen jag har spelat. Jag får nog ta och vänta och se hur reaktionerna över det här blir.

Medlem

Kanske kan bli något.

Problemet är att jag inte ens har lirat klart 2an ännu pga att man inte alls är någon "assassin" utan snarare en blandning mellan spiderman och rambo med svärd.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Ankh:

Endless supply of harpoons

De har inte oändligt med harpuner, kollar du i nedre högra hörnet så ser du en mätare.

Må så vara - men de bara dyker upp magiskt intill honom hela tiden det var min poäng


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade tidigare inte sett något utav spelet, och hört väldigt lite om det. Bara spelat AC2 och Brotherhood(klarat av dvs). Revelations var oerhört tråkigt så det la jag ner med snabbt. AC3 lite samma sak, fast kan inte säga att jag har mycket att uttala mig om när det kommer till AC3.

Detta där emot...ser väldigt intressant ut. Kanske blir att plocka upp det!

Medlem

Jag ska vara ärlig jag har aldrig riktigt fastnat för denna serie... Tills nu O,o

Medlem
Skrivet av walter_iego:

AssCreed - Far Cry 3 - Edition

Far Cry 3 hade potential att bli riktigt bra men tyvärr...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Ankh:

Endless supply of harpoons

De har inte oändligt med harpuner, kollar du i nedre högra hörnet så ser du en mätare.

Må så vara - men de bara dyker upp magiskt intill honom hela tiden det var min poäng

Nja, han sträcker sig ju efter harpuner vid sin fot men det är lite tråkigt att de faktiskt inte har gjort så att han som vässar harpunerna lägger dem där.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Totte - måste du låta så negativ i precis alla dina kommentarer? Kan du inte skriva något konstruktivt ibland, det skulle vara skönt för omväxlings skull.

Du kritiserade mig för ett inlägg för någon månad sedan, och det tyckte jag var bra; utan öppenhet kommer man inte vidare.

Jag tror FZ vid flertalet tillfällen berättat att de håller på och ser över saken.

Känns som om han har ett gäng anhängare.
Han får nämligen EXAKT 7-8 "gillningar" på mindre än en minut på sina negativa kommentarer. Känns mysko på nåt sätt...

Medlem

Ser kul ut. Blir däremot att vänta till PS4:an

Skrivet av bavver:

Gillar inte riktigt att när han slåss mot en gubbe så står den andra fienden med svärdet mot ryggen och väntar på sin tur. Måste hålla med walter_iego att detta ser ut som ett nytt farcry, ser dock inget dåligt med det

Exakt det är inget negativt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Grymt sugen på detta


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Måste ha en egen - annars kan de inte kontrollera något själva.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Far Cry 3 hade potential att bli riktigt bra men tyvärr...

Det är riktigt bra. Din smak är i liten minoritet när det gäller FC3.

-----

När det gäller ACIV ser det bra ut, tror det kan bli ett uppsving för serien. Skeppsstrid är förstås kraftigt actionorienterad och orealistisk, men tror det funkar ändå. Tillägget med strid mellan skepp och möjlighet att uppgradera sin skuta är en bra ide.

Medlem

Jag gillar AC serien, men måste vara ärlig och säga att jag har påbörjat varje spel, men har aldrig orkat spela klart något av dom!? Men faktiskt det här ser ut att bli bästa AC spelet hittills, gillade 3:an, men jag liksom tröttnar på AC efter ett tag. Dom måste hitta lite nya grejer till serien, och nya utmaningar som gör att man vill fortsätta spela spelet, för det saknas tyvärr ofta på AC. Ingen karaktärsuppgradering, eller vapen man kan mecka ihop eller uppgradera, inga nya rörelser eller attacker man kan lära sig. Det är samma sak hela tiden. AC med en blandning av DmC5s sätt att få nya fightmoves m.m, och Splinter Cell Blacklist, som jag gillar starkt, speciellt dom där Echelon uppdragen man kan lira själv eller coop. SKit kul.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av totte1015:

Ska detta behöva bli FZ syndromet? Varför kan ni inte ge fan i eran egna videospelare och bara bädda in en youtube länk?

Måste ha en egen - annars kan de inte kontrollera något själva.

Vad är det egentligen som måste kontrolleras då?
Det enda som behövs är paus och playknapp ju :/

Medlem

Spolade in 1 minut... han hamnar i ett slagsmål...

Tre gubbar mot honom.... men vad gör 2 gubbar, jo de väntar bara på sin tur när på att han pucklar på deras kompis...

Lärde de sig ingenting av Batman Arkham Asylum?

12
Skriv svar