Är det fortsatt lönt att lira igenom KotOR?

Medlem
Är det fortsatt lönt att lira igenom KotOR?

Jo nu är det så att jag har råkat spoila för mig själv genom att ha läst på GameFAQ att man i Knights of the Old Republic

var den onda Darth Revan.

Är det endå lönt för mig att fortsätta spela spelet? Jag har typ avklarat 10% av spelet.

Medlem

Ja om du tycker spelet är roligt så är det väll bara fortsätta?

Om det är roligt, fortsätt. Jag tyckte personligen inte att spelet gav så mycket mer än OMG PLOTSHOCKER, då resten är ganska b. Det blir inte bättre senare i varje fall, så bygg ditt beslut på om du har roligt nu eller ej.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Om det är roligt, fortsätt. Jag tyckte personligen inte att spelet gav så mycket mer än OMG PLOTSHOCKER, då resten är ganska b. Det blir inte bättre senare i varje fall, så bygg ditt beslut på om du har roligt nu eller ej.

Jag tyckte spelet var ok när jag spelade det. Jag var bara lite rädd att det var det enda stora spelet hade att komma med i handlingsväg (dvs. att man inte får reda på något annat mumsigt), men det kanske finns mer i spelet att hämta ifrån?

Det finns väl några mer intressanta story-passager än andra. Inget överspeciellt som du kommer att minnas spelet för, men kör på du ifall du tycker det är kul. Om inte annat för att en av världens bästa spelkaraktärer kommer ca 60% in i spelet

Vila i frid

Flyttad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Det äger asså !


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Alla spel där HK-47 är med är guld värda. Den karaktären gjorde nästan hela spelet för mig (jäkligt bra spel i övrigt också men han förgyllde verkligen upplevelsen när man snokar reda på hans bakgrund )

Avstängd

Jag tycker spelet är riktigt bra. Handlingen är visserligen viktig, men nog går det att spela igenom ändå, även om det säkert inte blir lika bra.

Inaktiv

Med tanke på att jag själv körde spelet som spoilad... så kan jag säga att det lätt är värt det. Ett av tidernas bästa spel.

Inaktiv

Bara fortsätt spela, att du vet det spelar inte så mycket roll.. Ja har spelat igenom det flera gånger (och det är ett av dom bästa spel ja har kört) och tycker fortfarande om det!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar